PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobra passa Renomy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 23 sty 2015 19:32

Dobra passa Renomy

Dwadzieścia pięć nowych butików, ponad 7 mln odwiedzin oraz znaczący wzrost sprzedaży - to wyniki należącego do Griffin Real Estate wrocławskiego Domu Handlowego Renoma w 2014 roku.

REKLAMA

Dom Handlowy Renoma od dwóch lat przechodzi rekomercjalizację i stale się rozwija. Inwestor, Griffin Real Estate, główny nacisk kładzie na stworzenie wyjątkowej i unikalnej na skalę Wrocławia oferty modowej. Statystyki potwierdzają, że obrana strategia przynosi oczekiwane efekty: powierzchnia handlowa jest obecnie wynajęta w 100 proc.; odwiedzalność wzrosła średnio o 4,6 proc. w stosunku do 2013 roku; w roku 2014 Renomę̨ odwiedziło 7,2 mln osób; obroty wrocławskiego domu handlowego PLN/mkw. wzrosły średnio o 4 proc. wobec 2013 roku.

Tylko w minionym roku w Renomie przedłużono 13 umów najmu i otwarto 25 nowych punktów handlowych. Wśród nich znajdują się m.in. salony takich marek jak: Marc Cain, Wólczanka, Mohito, Gavel, S'portofino, Piazza Di Moda, Lavard, Swiss, WorldBox, Rage Age, ORSKA, Reserved, TOUS, Marella, Trussardi Jeans, Design Market i Lofhome z oryginalnymi dodatkami i wyposażeniem wnętrz. Otwarto też włoską restaurację Sycylia oraz pierwszą w Renomie aptekę - Cosmedica. Natomiast część biurowa, o powierzchni ponad 10,5 tys. mkw., będzie nadal wynajmowana przez amerykański koncern Hewlett-Packard.

- Postawienie na marki prestiżowe, ale jeszcze nieobecne na wrocławskim rynku handlowym, czynią̨ z Renomy obiekt bezkonkurencyjny wobec pozostałych galerii mieście. Aż 28 brandów ma swoje butiki tylko u nas, a wśród nich jest ostatnio otwarty salon polskiej marki HEXELINE. Starannie dobieramy najemców i uzupełniamy ofertę o oryginalne produkty, tak aby każdy klient, szczególnie ten najbardziej wymagający, znalazł coś dla siebie - mówi Edyta Bobek, dyrektor ds. wynajmu w Griffin Real Estate.

Dom Handlowy położony przy ul. Świdnickiej to jednak nie tylko oferta modowa. Renoma razem z Griffin Art Space wspiera sztukę i wydarzenia kulturalne. W tym roku w przestrzeniach galerii odbyły się m.in. dwie wystawy: Istvana Kantor MEDIA REVOLT oraz RYSPOPIS. Renoma była także mecenasem i głównym sponsorem spektaklu w reżyserii Mai Kleczewskiej „Cienie. Eurydyka mówi:". Po raz kolejny na dachu domu handlowego zorganizowano też Kino Letnie.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA