PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobre wyniki Gemini Park Bielsko-Biała

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 lip 2013 11:21

Od sierpnia 2012 roku trwa rozbudowa centrum handlowego Gemini Park Bielsko-Biała, mimo prowadzonych prac klienci bez utrudnień mogą robić zakupy. Co więcej, w ogólnopolskim badaniu „Tajemniczy Klient" centrum uzyskało oceny, przewyższające średnią krajową.

REKLAMA

Wysoki poziom obsługi klienta, zadbany wygląd obiektu, przyjemna atmosfera i czystość centrum, to pomimo trwającej rozbudowy jedne z największych atutów Gemini Park Bielsko-Biała - wynika z ogólnopolskiego badania „Tajemniczy Klient" przeprowadzonego przez niezależną, międzynarodową firmę badawczą International Service Check.

- Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że klienci odwiedzający Gemini Park Bielsko-Biała bardzo dobrze oceniają centrum, czystość w toaletach i wewnątrz obiektu oraz atmosferę panującą w galerii. Gemini Park Bielsko-Biała w tych kategoriach otrzymało maksymalną liczbę punktów. Tajemniczy Klienci pozytywnie ocenili także strefę Food Court i zwrócili uwagę na dużą ofertę sklepów z różnych branż - mówi Michał Sepioło, ekspert ds. jakości usług w firmie International Service Check - Poziom obsługi klienta w Gemini Park Bielsko-Biała oceniono na 82,4%, a zważywszy na średnią ocen w Polsce wynoszącą 78,1%, jest to dobry wynik - dodaje M. Sepioło.

Badanie „Tajemniczy Klient" przeprowadzone zostało na 60 centrach handlowych w Polsce, na przełomie kwietnia i maja 2013 r. Jego celem było zbadanie organizacji i funkcjonowania wybranych obiektów. Ocenie podlegało 5 aspektów funkcjonowania centrum handlowego, w tym: ogólny wygląd, atmosfera i organizacja obiektu, organizacja i funkcjonowanie parkingu, wygląd i poziom obsługi jednego ze sklepów w strefie zakupów, strefie gastronomicznej oraz w supermarkecie.

- Naszym priorytetem jest, aby Gemini Park Bielsko-Biała przez cały czas trwania rozbudowy funkcjonowało sprawnie, a prace budowlane nie wpływały na komfort robienia zakupów. W tym celu zadbaliśmy o odpowiednie oznakowanie obiektu i dróg dojazdowych, zwiększyliśmy ilość służb sprzątających oraz zintensyfikowaliśmy działania komunikacyjne: m.in. banery na obiekcie informowały o rozbudowie, zmianie uległ system identyfikacji wizualnej, a informatory z mapkami przedstawiały jak poruszać się po centrum - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Równie wysokie wyniki w badaniu „Tajemniczy Klient" osiągnęło bliźniacze centrum Gemini Park Tarnów. Odwiedzający obiekt w Małopolsce maksymalną liczbę punktów przyznali m.in. za bardzo dobrą organizację parkingu oraz poziom utrzymania czystości. Oba centra zarządzane są przez firmę Gemini Real Estate Management.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA