PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobre wyniki pierwszego kwartału Galerii Jurajskiej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 kwi 2015 13:23

Dobre wyniki pierwszego kwartału Galerii Jurajskiej Galeria Jurajska

Galeria Jurajska w Częstochowie podsumowała właśnie I-kwartał 2015 roku, notując zarówno wzrost liczby odwiedzających, jak i wzrost obrotów w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem.

REKLAMA

Galeria Jurajska staje się jednym z najczęściej i najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w północnej części województwa śląskiego. Ta największa galeria w Częstochowie miniony rok zakończyła z rekordową frekwencją ponad 6,02 miliona odwiedzających. Wszystko wskazuje także na to, że i ten rok będzie dla centrum bardzo obiecujący - twierdzą przedstawiciele obiektu.

Podsumowanie I-kwartału 2015 roku wykazało wzrost obrotów Galerii Jurajskiej aż o 7,2 proc., w porównaniu z okresem styczeń-marzec w 2014 roku. To jeden z najlepszych wyników kwartalnych, jaki udało się osiągnąć galerii od jej otwarcia w 2009 roku. Zdaniem Katarzyny Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej, wpływ na to miał m.in. nieustający rozwój portfolio najemców, konsekwentne dopasowywanie strategii marketingowej do potrzeb najemców oraz lokalnego rynku oraz umocnienie pozycji na lokalnym rynku.

- Naszych klientów przyciąga dziś przede wszystkim najszerszy wybór sklepów w Częstochowie, do tego nieustannie rozwijająca się i poszerzająca oferta nowych marek. Praktycznie, co miesiąc notujemy nowe otwarcia. 2014 rok zakończyliśmy aż z 10 nowymi najemcami m.in. z 4F, Monnari, Tous, Toy Planet i Jysk - mówi Katarzyna Korpak.

- Nie bez znaczenia było także otwarcie pod koniec 2014 roku placu zabaw „Bajkowy Labirynt”, dzięki czemu staliśmy się miejscem jeszcze bardziej atrakcyjnym dla rodzin z dziećmi. Natomiast od początku 2015 roku do grona najemców dołączyły kolejne znane marki tj. New Balance, Greenpoint oraz Yes. Taka dynamika rozwoju oferty znacznie podnosi atrakcyjność galerii na lokalnym runku. - dodaje.

Kluczowa dla galerii była także druga połowa 2014 roku, która upłynęła pod znakiem repozycjonowania się i budowania nowych wartości wokół miejsca i jego oferty przy rozbudowanym wsparciu wielokanałowej kampanii reklamowej i PR oraz serii eventów.

- Od początku 2015 roku dzięki nowej odsłonie kampanii kontynuujemy te działania, budując coraz mocniejszą pozycję w regionie. W efekcie dziś w mieście kojarzymy się nie tylko z najszerszą ofertą modową, na którą składa się ponad 180 sklepów, punktów handlowych i usługowych, ale także z miejscem, w którym można ciekawie spędzić wolny czas - dodaje Katarzyna Korpak.

Nowi najemcy oraz większa rozpoznawalność marek przekłada się Galerii Jurajskiej na wzrost liczby odwiedzin. W pierwsze 3 miesiące 2015 centrum odwiedziło o 3,2 proc. więcej klientów w porównaniu z takim samym okresem w 2014 roku. - To trend, jaki obserwujemy już od ponad roku, będący nieco zaprzeczeniem ogólnej tendencji, jaka panuje na rynku. To dobry zwiastun dla całego 2015 roku - mówi Katarzyna Korpak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA