PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobry event dla dzieci w galerii handlowej

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 mar 2015 14:03

Jeszcze do niedawna eventy dla dzieci realizowały jedynie założenia wizerunkowe centrów handlowych i odbywały się przy oczywistych okazjach typu Dzień Dziecka czy Mikołajki. Kilka ostatnich lat pokazało jednak, że można skutecznie i kreatywnie wykorzystać obszar takich wydarzeń także do promocji i wsparcia działań marketingowych marek i najemców. Najnowsze badania na ten temat dostarcza raport agencji marketingowej FootFall Marketing.

REKLAMA

36 proc. konsumentów do centrum handlowego przybywa, aby skorzystać z jego oferty rozrywkowej, zaś 23 proc. po prostu lubi spędzać czas wśród ludzi, natomiast 17 proc. przekracza próg galerii w bardzo konkretnym celu - wzięcia udziału w wydarzeniu specjalnym, wynika z raportu agencji marketingowej FootFall Marketing.

Biorąc pod uwagę, że do galerii przybywamy często całymi rodzinami, w towarzystwie dzieci, eventy nabierają szczególnego znaczenia jako atrakcja dla najmłodszych. Kąciki dziecięce, gdzie animatorzy organizują czas dzieciom powierzonym ich opiece, są już propozycją niewystarczającą i niezaspokajającą w pełni wymagań rodziców. Czasy się zmieniają i służą znacznej poprawie jakości usług oferowanych przez specjalistów od eventów, także tych kierowanych do dzieci.

Eventy dla dzieci to nie eventy prohandlowe. Dobrze przemyślany event dla dzieci powinien spełniać pewną misję i wartościowe cele, którymi na pewno będzie edukacja przez rozrywkę, rozwijanie talentów dziecka i stworzenie możliwości do wykazania się umiejętnościami. Warto tutaj rozgraniczyć dwa rodzaje tego typu imprez. Mniejszą sztuką jest organizowanie eventu jedynie o charakterze wizerunkowym, co zwykle ma miejsce w przypadku tych, których organizatorem są galerie handlowe.

Znacznie trudniej podołać natomiast takiemu, w którym lokowany jest produkt. Jego obecność należy bardzo dobrze zaplanować - nie może być ona nachalna. Musi być ukryta lub występować jako część większego projektu. Przede wszystkim takie wydarzenie powinno dostarczyć masę dobrej zabawy, a produkt, który się w nim pojawi wzbudzić zaangażowanie i wywołać przyjemne skojarzenia, które na długo pozostaną w pamięci.

Świetnie poradził sobie tutaj szwajcarski producent lodu syntetycznego, mający swoje filie na całym świecie. W galerii handlowej Alto Los Condes w Santiago de Chile przygotował event, podczas którego rozstawiono wielkie lodowisko, gdzie dzieci mogły cieszyć się rzadkim, a może nawet całkiem nowym dla nich doświadczeniem jazdy na łyżwach. Marka chyba do perfekcji opanowała content video marketing, nie tylko budując pozytywne skojarzenia wśród bezpośrednich uczestników wydarzenia, ale także maksymalnie poszerzając jego zasięg informacyjny. Videorelacje z niego, ale także wielu innych podobnych eventów zorganizowanych przez tego producenta, są dostępne w Internecie, co czyni z tej firmy chyba najlepiej rozpoznawalnego na świecie dostawcę lodu syntetycznego.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA