PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobry kwartał Cinema City

  • Autor: PAP
  • 20 lis 2013 09:29

Zysk netto Cinema City, przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej, wyniósł w III kwartale 2013 r. 8,4 mln euro wobec 8,2 mln euro zysku przed rokiem - poinformowała spółka w raporcie. Oczekiwania rynkowe wskazywały na 7,1 mln euro zysku netto spółki.

REKLAMA

Zysk operacyjny wyniósł w III kwartale 2013 r. 11,2 mln euro w stosunku do 10,1 mln euro rok wcześniej i był wyższy od oczekiwań analityków na poziomie 10 mln euro.

EBITDA sięgnęła w tym czasie 18,7 mln euro wobec 17,6 mln euro przed rokiem oraz w stosunku do prognoz rynkowych na poziomie 17,7 mln euro.

Przychody wygenerowane przez Cinema City w III kwartale 2013 r. sięgnęły 76 mln euro co oznacza, że były one na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznych (74,9 mln euro). Przychody okazały się zgodne z prognozami rynkowymi na poziomie 75,2 mln euro.

W okresie pierwszych dziewięciu miesięcy 2013 roku skonsolidowane przychody wyniosły 212,3 mln euro, czyli wzrosły 8,3 proc. rdr.

Skonsolidowana EBITDA wyniosła 47,8 mln euro (wzrost 14,3 proc. rdr), a zysk netto osiągnął 16,5 mln euro (wzrost 7,1 proc. rdr.)

Cinema City podało, że na zysk netto pozytywnie wpłynęła konsolidacja przypadającego na spółkę udziału w zysku netto ze spółki Ronson w wysokości 1,4 miliona euro.

"Spółka jest przekonana, że w czwartym kwartale utrzyma się pozytywny trend, który towarzyszył jej w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy bieżącego roku, kiedy Cinema City odnotowała przychody, wynik EBITDA i zysk netto na poziomie wyższym niż w analogicznym okresie 2012 roku" - napisano w raporcie.

Spółka podała, że w 2014 roku planuje otwarcie 70-80 sal projekcyjnych w Izraelu, Polsce i Rumunii.

"Cinema City będzie także w dalszym ciągu rozważać ekspansję geograficzną, głównie w Europie Zachodniej, jak również analizować pojawiające się szanse przejęcia kolejnych obiektów" - napisano w raporcie.

W kwartale zakończonym 30 września 2013 roku spółka sprzedała 9,4 mln biletów w 7 krajach, w których jest obecna, czyli o 3,6 proc. mniej niż rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA