PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobry miesiąc Redanu

  • Autor: PAP
  • 09 kwi 2015 08:32

Firma Redan zanotowała znaczne wzrosty sprzedaży towarów w marcu. Były one o 21 proc. wyższe niż przed rokiem.

REKLAMA

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2015 r. wyniosła 44 mln zł. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 113 mln zł i była wyższa o 11 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 109,2 tys. mkw., co oznacza wzrost o 9 proc. w odniesieniu do marca 2014.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2015 r. wyniósł 24 mln zł, co oznacza poziom o 15 proc. wyższy niż w marcu roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 61 mln zł i była 16 proc. wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 317 sklepów własnych o łącznej powierzchni 67,8 tys. mkw. i była na poziomie 8 proc. wyższym niż na koniec marca 2014.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w marcu 2015 r. wyniosła 17 mln zł i była wyższa o 40 proc. od osiągniętej w marcu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 14 proc. rok do roku.

 Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w marcu 2015 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 29 proc. od osiągniętej w marcu 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 46 mln zł i była wyższa o 24 proc. od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 6 mln zł i zmniejszyły się o 50 proc. rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 52 mln zł i była wyższa o 5 proc. od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec marca 2015 r. miały łączną powierzchnię 33,9 tys. mkw., tj. o 18 proc. więcej niż w marcu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,5 tys. mkw., zatem o 19 proc. mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,4 tys. mkw., tj. była o 9 proc. wyższa niż w marcu 2014 r.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA