PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobry miesiąc Redanu

  • Autor: PAP
  • 09 kwi 2015 08:32

Firma Redan zanotowała znaczne wzrosty sprzedaży towarów w marcu. Były one o 21 proc. wyższe niż przed rokiem.

REKLAMA

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2015 r. wyniosła 44 mln zł. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 113 mln zł i była wyższa o 11 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 109,2 tys. mkw., co oznacza wzrost o 9 proc. w odniesieniu do marca 2014.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2015 r. wyniósł 24 mln zł, co oznacza poziom o 15 proc. wyższy niż w marcu roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 61 mln zł i była 16 proc. wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 317 sklepów własnych o łącznej powierzchni 67,8 tys. mkw. i była na poziomie 8 proc. wyższym niż na koniec marca 2014.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w marcu 2015 r. wyniosła 17 mln zł i była wyższa o 40 proc. od osiągniętej w marcu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 14 proc. rok do roku.

 Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w marcu 2015 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 29 proc. od osiągniętej w marcu 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 46 mln zł i była wyższa o 24 proc. od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 6 mln zł i zmniejszyły się o 50 proc. rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 52 mln zł i była wyższa o 5 proc. od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec marca 2015 r. miały łączną powierzchnię 33,9 tys. mkw., tj. o 18 proc. więcej niż w marcu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,5 tys. mkw., zatem o 19 proc. mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,4 tys. mkw., tj. była o 9 proc. wyższa niż w marcu 2014 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA