PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobry okres dla właściciela marek Alpinus, Campus i Planet Outdoor

  • Autor: Bankier.pl
  • 05 mar 2012 19:08

Jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska, właściciela marek Alpinus, Campus i Planet Outdoor, wyniosły 10,85 mln zł w lutym i były wyższe o 28,4 proc. w skali roku - czytamy w komunikacie spółki.

REKLAMA

 Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie wrzesień 2011 - luty 2012 roku wyniosły 55,1 mln zł, co oznacza spadek o 8,4 proc. rok do roku. 

„Zaobserwowana w drugiej połowie stycznia 2012 roku zmiana warunków pogodowych, wyrażająca się w jednoczesnym spadku temperatury oraz wzroście opadów śniegu, była czynnikiem pozytywnie wpływającym na poziom popytu na produkty z oferty spółki. (...)

Utrzymujące się w okresie praktycznie całego lutego 2012 roku warunki pogodowe charakterystyczne dla okresu zimowego również w tym miesiącu przełożyły się na wzrost popytu na produkty, co zaowocowało dwucyfrowym wzrostem realizowanej przez spółkę sprzedaży w stosunku do analogicznego miesiąca roku poprzedniego. Powyższe przełożyło się na istotne poprawienie dynamiki jednostkowej sprzedaży w okresie od początku roku obrotowego 2011/2012"- podano w komunikacie.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 11,33 mln zł w lutym i były wyższe od osiągniętych w lutym roku ubiegłego o 27,0 proc. Narastająco wyniki sprzedaży grupy Euromark osiągnięte w okresie wrzesień 2011 - luty 2012 roku wyniosły 58,57 mln zł, co oznacza spadek o 8,5 proc. w skali roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA