PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobry początek roku sieci Subway w regionie Europy Środkowej i Wschodniej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • 30 maj 2011 12:37

W I kw. 2011 roku Subway zwiększył swoje przychody w regionie Europy Środkowo-Wschodniej prawie o 10 procent. W tym czasie liczba lokali w regionie wzrosła o 33 nowe restauracje, a więc franczyzobiorcy prowadzą już blisko 270 placówek. Na koniec roku powinno ich być już ponad 400. Nowe restauracje pojawią się także w Polsce.

REKLAMA

- Z punktu widzenia marki Subway w regionie Europy Środkowej i Wschodniej początek tego roku rozwija się bardzo dobrze. Udaje nam się zwiększać przychody oraz ilość sprzedanych kanapek. Do naszych sklepów przyszło także o 8 procent więcej klientów. Znacząco, bo aż o 66 procent wzrosła także siła finansowa naszych restauracji - powiedział menedżer ds. rozwoju sieci Subway na Europę Środkową i Wschodnią, Martin Princ.

Sieć ponadprzeciętnie radziła sobie także w Rosji, gdzie firma pod koniec kwietnia otworzyła już swoją 200 restaurację. W pierwszych miesiącach roku przychody ze sprzedaży kanapek Subway w Rosji wzrosły o 24 procent. - Sprzedaż w Polsce rosła średnio o dziesięć procent. Na niektórych obszarach Polski odnotowaliśmy wzrost utargów nawet o 30 proc. - podał Martin Princ.

Sieci Subway udawało się w pierwszy miesiącach roku otwierać nowe restauracje. Większość z nich sieć otworzyła w Rosji. - W tym roku będziemy otwierali w Polsce kilka nowych restauracji i planujemy sprzedać aż 50 licencji franczyzowych - podał Martin Princ. Sieć planuje także otworzyć w tym roku nowe restauracje w Czechach i na Słowacji.

System franczyzowy Subway oczekuje, że do podwyższenia przychodów doprowadzi także możliwość budowania nowych restauracji lub przebudowania tych obecnie działających zgodnie z koncepcją Subway Café, gdzie oferta dla klientów jest poszerzona o wysokiej jakości kawę oraz mnóstwo innych produktów kawiarnianych. Obecnie w krajach Europy Środkowej i Wschodniej poszczególni partnerzy franczyzowi analizują możliwości zastosowania tej koncepcji w swoich placówkach. Po fazie testów fast-food ma w planie wprowadzić koncepcję na rynek.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA