PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobry rok dla centrów outletowych

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 mar 2016 09:18

Dobry rok dla centrów outletowych Factory

Neinver zanotował dwucyfrowy poziom wzrostu sprzedaży na większości rynków.

REKLAMA

Operator centrów outlet zakończył 2015 rok z bardzo dobrymi wynikami w zakresie odwiedzalności i sprzedaży. Neinver zarządza centrami wyprzedażowymi na sześciu rynkach europejskich.

– Nasza ocena roku 2015 jest bardzo pozytywna. Na większości rynków ponownie zanotowaliśmy dwucyfrowy poziom wzrostu sprzedaży. Biorąc pod uwagę rosnącą konkurencję, te wyniki świadczą o efektywności wypracowanego przez nas modelu zarządzania, który w branży stał się punktem odniesienia dla inwestorów, marek i konsumentów – wyjaśnia Carlos González, dyrektor zarządzający Neinver.

Wszystkie 15 centrów outlet, zarządzanych przez Neinver w Europie, może pochwalić się wzrostem sprzedaży w 2015 roku. Największy zanotowano w Vila do Conde The Style Outlets w Portugalii. Sprzedaż była tam większa aż o 19 proc. w porównaniu z rokiem 2014. W Vila do Conde The Style Outlets powstało kilkanaście nowych sklepów. Wprowadzono też usługi, zapewniające klientom większy komfort robienia zakupów. To położone na północy Portugalii centrum outlet umocniło swoją pozycję w regionie, przyciągając o 2 proc. więcej klientów niż rok wcześniej. Ich całkowita liczba przekroczyła 4,2 mln.   

W Polsce, pięć centrów outlet działających pod marką Factory zanotowało łączny wzrost sprzedaży o 11 proc. względem roku 2014. Obiekty te odwiedziło 15,4 mln klientów, czyli o 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Neinver rozbudował Factory Ursus, które ma teraz powierzchnię 19,7 tys. mkw. i stało się największym w stolicy centrum wyprzedażowym. Do grona najemców dołączyły nowe międzynarodowe marki.

We Francji, Roppenheim The Style Outlets pozyskało 10 nowych najemców i otwierało kolejne sklepy w formacie pop-up, dzięki czemu centrum zyskało na dynamice. Uruchomiono też sprawną komunikację ze Strasburgiem (Francja), Karlsruhe (Niemcy) i Baden-Baden (Niemcy). Zmiany doprowadziły do zwiększenia sprzedaży o 12 proc. Do centrum zawitało o 1,5 mln klientów więcej niż w 2014 r.

W Hiszpanii, pięć zarządzanych przez Neinver obiektów pod marką The Style Outlets, odnotowało wyraźny wzrost sprzedaży i odwiedzalności. Łączna sprzedaż okazała się o 11 proc. wyższa niż w roku 2014, a liczba klientów wzrosła o 9 proc., przekraczając poziom 14,4 mln. Wyniki te świadczą o sukcesie, jaki odniosła w Hiszpanii skonsolidowana platforma outletowa Neinver - po rebrandingu trzech centrów, działających w okolicach Madrytu, na markę The Style Outlets (pod koniec 2013r.). Neinver wprowadził też nowe narzędzia i kanały komunikacji, aby wzmocnić relacje z klientami i wchodzić z nimi w interakcję podczas robienia zakupów.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA