PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobry rok dla centrów outletowych

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 mar 2016 09:18

Dobry rok dla centrów outletowych Factory

Neinver zanotował dwucyfrowy poziom wzrostu sprzedaży na większości rynków.

REKLAMA

Operator centrów outlet zakończył 2015 rok z bardzo dobrymi wynikami w zakresie odwiedzalności i sprzedaży. Neinver zarządza centrami wyprzedażowymi na sześciu rynkach europejskich.

– Nasza ocena roku 2015 jest bardzo pozytywna. Na większości rynków ponownie zanotowaliśmy dwucyfrowy poziom wzrostu sprzedaży. Biorąc pod uwagę rosnącą konkurencję, te wyniki świadczą o efektywności wypracowanego przez nas modelu zarządzania, który w branży stał się punktem odniesienia dla inwestorów, marek i konsumentów – wyjaśnia Carlos González, dyrektor zarządzający Neinver.

Wszystkie 15 centrów outlet, zarządzanych przez Neinver w Europie, może pochwalić się wzrostem sprzedaży w 2015 roku. Największy zanotowano w Vila do Conde The Style Outlets w Portugalii. Sprzedaż była tam większa aż o 19 proc. w porównaniu z rokiem 2014. W Vila do Conde The Style Outlets powstało kilkanaście nowych sklepów. Wprowadzono też usługi, zapewniające klientom większy komfort robienia zakupów. To położone na północy Portugalii centrum outlet umocniło swoją pozycję w regionie, przyciągając o 2 proc. więcej klientów niż rok wcześniej. Ich całkowita liczba przekroczyła 4,2 mln.   

W Polsce, pięć centrów outlet działających pod marką Factory zanotowało łączny wzrost sprzedaży o 11 proc. względem roku 2014. Obiekty te odwiedziło 15,4 mln klientów, czyli o 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Neinver rozbudował Factory Ursus, które ma teraz powierzchnię 19,7 tys. mkw. i stało się największym w stolicy centrum wyprzedażowym. Do grona najemców dołączyły nowe międzynarodowe marki.

We Francji, Roppenheim The Style Outlets pozyskało 10 nowych najemców i otwierało kolejne sklepy w formacie pop-up, dzięki czemu centrum zyskało na dynamice. Uruchomiono też sprawną komunikację ze Strasburgiem (Francja), Karlsruhe (Niemcy) i Baden-Baden (Niemcy). Zmiany doprowadziły do zwiększenia sprzedaży o 12 proc. Do centrum zawitało o 1,5 mln klientów więcej niż w 2014 r.

W Hiszpanii, pięć zarządzanych przez Neinver obiektów pod marką The Style Outlets, odnotowało wyraźny wzrost sprzedaży i odwiedzalności. Łączna sprzedaż okazała się o 11 proc. wyższa niż w roku 2014, a liczba klientów wzrosła o 9 proc., przekraczając poziom 14,4 mln. Wyniki te świadczą o sukcesie, jaki odniosła w Hiszpanii skonsolidowana platforma outletowa Neinver - po rebrandingu trzech centrów, działających w okolicach Madrytu, na markę The Style Outlets (pod koniec 2013r.). Neinver wprowadził też nowe narzędzia i kanały komunikacji, aby wzmocnić relacje z klientami i wchodzić z nimi w interakcję podczas robienia zakupów.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.