PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Domino's Pizza stawia na dalszy rozwój franczyzy

  • dlahandlu.pl
  • 30 cze 2014 12:05

Domino's Pizza stawia na dalszy rozwój franczyzy

- Nie wykluczamy, że to właśnie model franczyzowy odegra kluczową rolę w rozwoju sieci Domino's w Polsce - mówi Peter Shaw, prezes zarządu DP Poland.

REKLAMA

- W 2013 roku mając na uwadze wzrost sprzedaży, skoncentrowaliśmy się także na podniesieniu zysków poprzez optymalizację kosztów lokalowych i przy zachowaniu wysokiej jakości produktów. Ponadto wdrożyliśmy nowy format lokali, co pozwoliło na znaczącą redukcję kosztów, związanych z wystrojem i aranżacją oraz z opłatami eksploatacyjnymi. Nasza strategia na 2014 opiera się na dalszej budowie świadomości marki i rozwijaniu sprawdzonego modelu biznesowego - dodaje Peter Shaw.

Łącznie w 2014 roku Domino's Pizza chce powiększyć sieć o 20 lokali. Franczyza ma przyspieszyć rozwój. Pierwszy lokal sieci w tym modelu działa od października ub. Jego prowadzenie powierzono Jakubowi Stępniowi, który od lat związany z firmą, w której swoją karierę zaczynał jako kierowca. Pizzeria, której franczyzobiorcą jest Jakub Stępień, mieści się w tzw. bloku mieszkalnym, przy jednej ze stacji warszawskiego metra - Młociny. Jest to pierwszy w Polsce lokal Domino's Pizza, oparty na modelu franczyzowym i nie ostatni.

Jakub Stępień otworzył swój własny lokal z pomocą firmy, która udzieliła mu pożyczki, i planuje już uruchomienie drugiego punktu franczyzowego Domino's Pizza w Warszawie.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA