PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Douglas i Monnari zostają na dłużej w Gemini Park Tarnów

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 22 paź 2018 11:22

Douglas i Monnari zostają na dłużej w Gemini Park Tarnów mat.pras.

Dotychczasowi najemcy Gemini Park Tarnów, którym kończą się pierwotne umowy najmu, coraz częściej decydują się na ich przedłużenie. Dwie kolejne marki właśnie zasiliły to grono.

REKLAMA

Tylko od początku 2017 roku już 10 najemców Gemini Park Tarnów zdecydowało się na przedłużenie swoich umów najmu, a tym samym dalszą działalność w największym w Tarnowie centrum handlowym. W gronie tym znajdują się także 2 marki, które w ostatnich tygodniach zdecydowały się na taki krok.

Niemiecka sieć perfumerii Douglas, a także polska marka odzieżowa Monnari właśnie podjęły decyzję o dalszym rozwoju w tarnowskiej galerii. Obie marki pozostaną w swoich dotychczasowych lokalach, zajmując odpowiednio 263 m kw. Oraz 242 mkw. powierzchni handlowej.

Dołączą one tym samym do takich marek jak m.in. Deichmann, Ochnik, Big Star, Levi’s/Mustang,  J.Fryderyk, Grycan i Hebe, które zasilą ofertę Gemini Park przez kolejne lata. Jednocześnie, jak podkreślają przedstawiciele obiektu, w toku są już kolejne rozmowy z najemcami, których umowy dobiegają końca.

- Efekty rozmów zapowiadają się obiecująco.  Nasi najemcy widzą ogrom pracy, jaki wykonano w budowaniu pozycji galerii. Doceniają fakt, że w krótkim czasie staliśmy się liderem w swoim regionie i przyciągamy coraz więcej klientów, także poza Tarnowa. Wielu najemców dostrzega w tym biznesową okazje na rozwój – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Przekonywujące są także inne argumenty.  – Gemini Park to galeria, w której najemcy zarabiają. Od kilku lat notujemy stale rosnące obroty i to we wszystkich segmentach naszej oferty. Tylko I półrocze 2018 zamknęliśmy z 5,5- procentowym wzrostem, w porównaniu z podobnym okresem przed rokiem. Skutecznie opieramy się także wpływowi zakazu handlu w niedzielę. Rosną u nas również obroty przypadające na 1 m kw. Dziś wynoszą 850 złotych – dodaje.

Nie bez znaczenia dla decyzji inwestorów jest także zmieniający się profil klienta Gemini Park. – Z jednej strony nasi klienci młodnieją. Z drugiej stają się coraz zamożniejsi i chętnie wydają nadwyżkę gotówki w galerii. Zmieniają się także oczekiwania wobec galerii. Dziś mamy do czynienia z klientem aspiracyjnym, który chce w Tarnowie robić zakupy bez kompleksów, mając dostęp do podobnej oferty jak w np. w dużych galeriach w Krakowie – mówi.

To, zdaniem Nowaka, tworzy najemcom spore pole do rozwoju w obiekcie. – W Gemini Park można dziś znaleźć wszystkie elementy, które decydują o rynkowym sukcesie najemcy na lokalnym rynku. Po pierwsze jest wyraźna potrzeba rynku i aspiracyjny klient. Po drugie jest nowoczesna przestrzeń galerii, w której można się rozwijać. Po trzecie jest perspektywa, bo tarnowski rynek to rynek perspektywiczny, który w najbliższych latach będzie zaskakiwał – mówi Zbigniew Nowak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.