PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Douglas rozwija sieć i stawia na usługi

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 sty 2014 13:41

Douglas rozwija sieć i stawia na usługi

W 2014 roku planujemy otwarcie 5-8 perfumerii. Chcemy zaprosić klientów do naszych nowych sklepów m.in. w Elblągu, Lublinie, Siedlcach czy Olsztynie - mówi w rozmowie z propertynews.pl Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

REKLAMA

W 2013 roku Douglas otworzył w Polsce osiem perfumerii: w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Lublinie, Gdyni, Inowrocławiu, Gliwicach i Łomży. Z kolei istniejące placówki sukcesywnie przechodziły proces modernizacji. Sklepy po remodellingu wyróżniają się nową kolorystyką, opierającą się na połaczeniu bieli i antracytu. Kolejne inwestycje przewidziane są na ten rok.

- W 2014 roku planujemy nadal rozwijać się w tempie 5-8 perfumerii na rok. Podpisalismy już umowy najmu m.in. w: Elblągu, Lublinie, Siedlcach czy Olsztynie. Większość naszych nowych placówek aranżujemy w formacie House of Beauty, w opcji standardowej powierzchni (ok. 250 mkw.). W tym formacie stawiamy na połączenie handlu detalicznego z usługami i strefą edukacyjną - zapowiada Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska. - Edukacja to przede wszystkim Szkoły Makijażu, w których odbywają się praktyczne warsztaty dotyczące wizerunku. Strona usługowa to gabinety kosmetyczne, manicure, pedicure, miejsca do wykonywania makijażu - dodaje.

Perfumerie Douglas planują dalszy rozwój usług, takich jak: warsztaty makijażowe, konsultacje pielęgnacyjne, masaż dłoni czy różne odmiany manicure. - Stawiamy na usługi, bo jest to jeden z elementów naszego serwisu, a także ważna wartość dodana dla naszych klientów. M.in. właśnie ta strategia zadecydowała o tym, że w ostatnim badaniu „Postrzeganie ofert sieci detalicznych w 2013" zostaliśmy ocenieni przez konsumentów jako jedna z najlepszych firm handlowych w Polsce i najlepsza w branży perfumerii - mówi Agnieszka Mosurek-Zava.

Strategia rozwoju sieci Douglas opiera się na integrowaniu kanału internetowego ze stacjonarnym. Jak zapowiada Agnieszka Mosurek-Zava, w najbliższych miesiącach integracja obu kanałów bedzie jeszcze intensywniejsza. - W naszych perfumeriach stacjonarnych klienci cenią sobie unikalne doświadczenia zakupowe, kontakt z konsultantem i możliwości testowania produktów. W internecie natomiast - szybkie zakupy z gwarancją oryginalności kosmetyków - podsumowuje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA