PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Douglas rozwija sieć i stawia na usługi

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 sty 2014 13:41

Douglas rozwija sieć i stawia na usługi

W 2014 roku planujemy otwarcie 5-8 perfumerii. Chcemy zaprosić klientów do naszych nowych sklepów m.in. w Elblągu, Lublinie, Siedlcach czy Olsztynie - mówi w rozmowie z propertynews.pl Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

REKLAMA

W 2013 roku Douglas otworzył w Polsce osiem perfumerii: w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Lublinie, Gdyni, Inowrocławiu, Gliwicach i Łomży. Z kolei istniejące placówki sukcesywnie przechodziły proces modernizacji. Sklepy po remodellingu wyróżniają się nową kolorystyką, opierającą się na połaczeniu bieli i antracytu. Kolejne inwestycje przewidziane są na ten rok.

- W 2014 roku planujemy nadal rozwijać się w tempie 5-8 perfumerii na rok. Podpisalismy już umowy najmu m.in. w: Elblągu, Lublinie, Siedlcach czy Olsztynie. Większość naszych nowych placówek aranżujemy w formacie House of Beauty, w opcji standardowej powierzchni (ok. 250 mkw.). W tym formacie stawiamy na połączenie handlu detalicznego z usługami i strefą edukacyjną - zapowiada Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska. - Edukacja to przede wszystkim Szkoły Makijażu, w których odbywają się praktyczne warsztaty dotyczące wizerunku. Strona usługowa to gabinety kosmetyczne, manicure, pedicure, miejsca do wykonywania makijażu - dodaje.

Perfumerie Douglas planują dalszy rozwój usług, takich jak: warsztaty makijażowe, konsultacje pielęgnacyjne, masaż dłoni czy różne odmiany manicure. - Stawiamy na usługi, bo jest to jeden z elementów naszego serwisu, a także ważna wartość dodana dla naszych klientów. M.in. właśnie ta strategia zadecydowała o tym, że w ostatnim badaniu „Postrzeganie ofert sieci detalicznych w 2013" zostaliśmy ocenieni przez konsumentów jako jedna z najlepszych firm handlowych w Polsce i najlepsza w branży perfumerii - mówi Agnieszka Mosurek-Zava.

Strategia rozwoju sieci Douglas opiera się na integrowaniu kanału internetowego ze stacjonarnym. Jak zapowiada Agnieszka Mosurek-Zava, w najbliższych miesiącach integracja obu kanałów bedzie jeszcze intensywniejsza. - W naszych perfumeriach stacjonarnych klienci cenią sobie unikalne doświadczenia zakupowe, kontakt z konsultantem i możliwości testowania produktów. W internecie natomiast - szybkie zakupy z gwarancją oryginalności kosmetyków - podsumowuje.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA