PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Douglas większy o siedem nowych perfumerii

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 lis 2015 15:23

Douglas większy o siedem nowych perfumerii Douglas, Ferio Wawer

W ostatnim kwartale 2015 roku sieć Douglas otworzyła siedem nowych perfumerii. Oprócz intensywnego planu otwarć w dużych i średnich miastach, Douglas rozszerza ofertę nowoczesnych rozwiązań multimedialnych wspierających rozwój sklepu internetowego
i tradycyjnego.

REKLAMA

W październiku zostały otwarte perfumerie Douglas w C.H. Sukcesja w Łodzi, w katowickim Supersamie, w C.H. Nowy Rynek w Jeleniej Górze oraz w Galerii Jurowieckiej w Białymstoku. W listopadzie odbyły się trzy kolejne otwarcia: w Warszawie Ferio Wawer, w Zielonych Tarasach w Bydgoszczy oraz w Galerii Galena w Jaworznie. Jednocześnie trwają modernizacje najbardziej prestiżowych lokalizacji w Polsce. Pod koniec października w katowickim Silesia City Center został otwarty kolejny House of Beauty Douglas wraz z nowymi markami w formie shop in shop, m.in. MAC i Laura Mercier. W Douglas dostępnych jest na wyłączność 70 marek, m.in. Sensai, Collistar, Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, a ostatnio również diego dalla palma i the Balm.

Obecnie sieć perfumerii Douglas posiada w Polsce 122 sklepy. W strategii ekspansji firmy planowane jest otwarcie kilkudziesięciu kolejnych sklepów w ciągu najbliższych 3 lat.

- Liczne inwestycje w nieruchomości komercyjne w bieżącym roku pokazują, że w Polsce wciąż istnieje potencjał do rozwoju sieci – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska i dodaje: – Cieszę się, że nasz najnowszy koncept perfumerii został dobrze odebrany w miastach o różnej wielkości. Był to dla nas impuls do stworzenia bardziej intensywnych planów rozwojowych na następne lata. Stale powiększamy portfolio ciekawych marek oraz koncentrujemy się na rozwoju usług, aby zapewnić klientom wartość dodaną do zakupów. W tym sensie Polacy znakomicie wpisali się w obecne trendy na świecie, które oferują klientom gotowe rozwiązania, a nie tylko sprzedaż produktów. Widzimy duży potencjał w rozwoju luksusowego rynku kosmetycznego w Polsce, dlatego ekspansja Douglas obejmuje również średniej wielkości miasta, gdzie znajduje się ponad jedna trzecia naszych perfumerii.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA