REKLAMA
Drogerie Dayli kuszą klientów programem lojalnościowym

W sieci drogerii Dayli od kilku dni klienci mogą przystępować do programu lojalnościowego. - Dayli plus to program, który stworzyliśmy specjalnie dla naszych klientów, by nagradzać ich lojalność wobec naszej drogerii. Przy okazji codziennych zakupów, chcemy zaoferować im specjalne oferty oraz rabaty na kolejne zakupy - mówi Anna Wierzbicka, dyrektor generalna Dayli.
REKLAMA
Zakładając kartę Dayli plus klient może liczyć na specjalne oferty, które są komunikowane w gazetkach promocyjnych. Za każde wydane 10 zł klient otrzymuje procentowy rabat na kolejne zakupy, który będzie ważny 14 dni, a w dniu urodzin rabat na cały asortyment do Dayli ważny przez 7 dni. Informacje o promocjach klienci będą mogli znaleźć na stronie www oraz w specjalnie wysyłanym newsletterze.
Program lojalnościowy Dayli ma wyróżniać się spośród innych programów przede wszystkim swoją dynamicznością oraz krótkoterminowym wspieraniem klientów. - U nas klient nie musi zbierać punktów przez długie miesiące żeby dostać rabat - tłumaczy Anna Wierzbicka. Do programu można dołączyć w każdej placówce Dayli na terenie całego kraju.

REKLAMA
- EUR 0,43% 4,22 zł
- CHF 0,10% 3,52 zł
- USD 0,43% 3,45 zł
-
13:08
Wizytówka Gliwic otwiera podwoje
-
12:36
Kluby fitness w dobrej formie - Benefit korzysta ze skali
-
12:17
Znane marki chcą być w Zabrzu
-
11:49
Warszawskie biura budzą pożądanie
-
11:34
Oni ubiorą piłkarzy na Mistrzostwa Świata 2018
-
11:04
Amerykańskie inwestycje siłą napędową dla Polski
-
10:47
Olimp Park powstaje w Toruniu
-
10:24
Restauracja i kantyna na miarę biurowca. Niezwykły koncept w .KTW
-
10:09
Nowy park handlowy odlicza dni do startu
-
10:07
POLECAMY Z projektu na plac budowy. Startuje praska Bohema
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Z garażu na podbój świata
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Twierdza Modlin ma już partnerów na świecie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP i CCC poszybują
-
5
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA