Drogeriom rośnie konkurencja. Sieć Stop&Shop wchodzi do Polski
Sieć Stop&Shop - Dyskont Drogeryjny otworzyła pierwsze testowe sklepy w Polsce w maju ubiegłego roku i do tej chwili ma już 11 placówek. Firma rozpoczęła ekspansję w naszym kraju od Wielkopolski.
- W Polsce tworzymy sieć dyskontów drogeryjnych pod szyldem Stop&Shop. Są to sklepy o powierzchni od 60-100 mkw., oferują asortyment chemiczno-drogeryjny oraz słodycze - mówi Sebastian Glesmann, przedstawiciel sieci Stop&Shop - Dyskont Drogeryjny w Polsce.
Głównym atutem sieci mają być niezwykle konkurencyjne ceny. - Towar sprzedawany w naszych sklepach w 99 proc. jest importowany przez centralę firmy z wielu krajów. Operujemy na nadwyżkach produkcyjnych i stockach, dlatego nasze ceny są 30-50 proc. niższe niż średnie rynkowe - wyjaśnia Sebastian Glesmann.
Obecnie na rynku działa 11 sklepów, w tym pięć placówek własnych i sześć franczyzowych. W planach na najbliższe dwa miesiące jest sześć kolejnych otwarć. W sierpniu ruszą placówki w Luboniu, Wyrzysku k. Piły oraz Poznaniu, a we wrześniu uruchomione zostaną dyskonty w Śremie, Tarnowie Podgórnym i Tucholi.
- Stop & Shop działa w Wielkiej Brytanii od 15 lat, gdzie rozwija sieć dyskontów drogeryjnych. Teraz przyszedł czas na ekspansję poza brytyjskimi granicami - mówi Sebastian Glesmann.

- EUR 0,43% 4,22 zł
- CHF 0,10% 3,52 zł
- USD 0,43% 3,45 zł
-
18:02
W Poznaniu powstanie zespół magazynowo-biurowy
-
17:59
Kino, sztuka, pokoje rodzinne - tak Forum Gdańsk przywita najmłodszych
-
17:44
Majówkowy grill pod lupą ekspertów. Czy nadwyręży portfele Polaków?
-
17:36
Ghelamco Invest z radą nadzorczą
-
17:24
Hala Koszyki w egzotycznym klimacie
-
17:09
Była sekretarz stanu w nadzorze spółki Eurocash
-
17:00
Yiotarini Property przygotowuje nowe magazyny
-
16:41
Jest umowa na budowę hali Parku Naukowo-Technologicznego
-
15:55
Z Kijowa do Manufaktury. Soup Culture otwiera trzeci punkt
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Z garażu na podbój świata
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP na fali wzrostów