PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Drugie życie sieci Reporter

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 wrz 2013 09:50

Drugie życie sieci Reporter

Dwa lata temu Krzysztof Bajołek, prezes firmy Brandbq, zdecydował się reanimować upadłą w 2009 spółkę Reporter. Plan przywrócenia popularności tej marki okazał się trafiony, choć - jak podkreśla jej obecny właściciel - Reporter ma swój „bagaż historii".

REKLAMA

- Zdecydowałem się tym zająć, bo była we mnie potrzeba „spróbowania jeszcze raz". Miałem mnóstwo pomysłów, które chciałem przetestować, a cena za Reportera, oferowana przez syndyka, była odpowiednio niska. Wiedziałem, że zakup istniejącej marki, mimo że w opłakanym stanie, pozwalał na szybszą możliwość zmierzenia się z wyzwaniami i osiągnięcia „masy krytycznej" w postaci liczby sklepów i wartości przychodów, przy których biznes może być opłacalny - wspomina Krzysztof Bajołek.

Jak dodaje, dziś, po 2 latach działalności, ma już w miarę sprawnie działającą firmę, z siecią ponad 70 salonów w Polsce i zagranicą, sukcesywnie otwierającą następne sklepy. - To pozwala na w miarę efektywną produkcję i zarządzanie sprzedażą. Na razie nie stać nas na ekstra wydatki marketingowe, więc koncentrujemy się na wystroju sklepów, witryn i ulepszaniu kolekcji. Chcemy nadać tej marce wyrazisty i spójny charakter, który trafi w gust odpowiedniej grupy klientów, omijając „mainstreamową" konkurencję - mówi Bajołek.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • niedowiarek 2013-09-02 11:55:51
    Nazwa medicine faktycznie wprowadzila mnie na sciezke aptek.
    Nie chce mi sie tez wierzyc ze nie robia dzialan marketingowych i walcza glownie wystrojem sklepow i kolekcja. to jakis cud by byl. konkurencja prowadzi programy lojalnosciowe, chociazby w najprostszej formie i wysyla e-maile i smsy do swoich klientow. znizki daje. takie wysylki przeciez drogie byc nie moga. wezmy taki tidemobile. korzystam sama i place po 2 gr bo nie mam duzej bazy klientow. ale oni przeciez na pewno moga uzbierac duza. jakbym miala polegac na wystroju sklepow to by moje butiki dawno splajtowaly. po prostu nie wierze.
  • Mateusz 2013-09-02 11:22:14
    nowa nazwa kompletnie nietrafiona. "medicine" kojarzy się raczej z apteką, sprzętem medycznym lecz na pewno nie z odzieżą. Nazwa Medicine również nie będzie mogła być zastrzeżona za granicą ze względu na popularne znaczenie w świecie medycznym.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA