PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

DS w Forum Gliwice

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 kwi 2012 14:52

IMS, dostawca wyspecjalizowanych usług marketingowych, rozpoczyna współpracę z kolejną galerią handlową - Forum Gliwice w zakresie obsługi systemu digital signage. Jest to 29 tego typu umowa podpisana przez IMS.

REKLAMA

- W centrum handlowym Forum wdrażamy jeden z naszych prestiżowych systemów umożliwiających komunikację między nadawcą a klientem. Cały czas prowadzimy również rozmowy z innymi galeriami handlowymi, zainteresowanymi naszymi produktami (...) - mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.

Centrum Handlowe Forum w Gliwicach liczy 43 tys. mkw. powierzchni, znajduje się w nim 140 sklepów i punktów usługowych. Galeria znajduje się w odległości 15 min. od węzła autostradowego Gliwice - Sośnica, największego węzła drogowego w Europie Środkowej.

Internet Media Services S.A. (IMS) proponuje nieszablonowe rozwiązania w zakresie wykorzystania możliwości narzędzi marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Grupa IMS jest międzynarodowym dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu audiomarketingu, digital signage oraz aromamarketingu. Obecnie obsługuje ponad 87 proc. galerii handlowych. Wśród partnerów handlowych Grupy znajdują się takie firmy jak: Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Intersport, Polomarket, Billa, Carrefour, Selgros, Pizza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm, Top-Secret, House, Diverse, C&A, Restauracje Sphinx.

  • Digis 2012-05-09 15:37:41
    Dla zainteresowanych digital signage polecam odwiedzić stronę www.digitalsignage.aq.pl


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA