PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Duka notuje wzrost przychodów

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 gru 2015 17:52

Duka notuje wzrost przychodów

Modernizacja oferty, nowy sklep internetowy oraz aktywne działania marketingowe sieci Duka przyniosły 30 proc. wzrost obrotów w kanale on-line w porównaniu do 2014 roku. Prognozy zapowiadają jednocześnie 50 proc. wzrost w grudniu 2015 roku wobec tego samego okresu w roku poprzednim.

REKLAMA

Sieć sklepów ze skandynawskim wzornictwem do kuchni i jadalni regularnie się rozrasta. Nowa strategia rozwoju wdrażana od niespełna dwóch lat, po zakupie sieci przez polską Grupę Grass, przynosi wzrost wskaźników sprzedażowych w sklepach stacjonarnych oraz on-line.

Wzrost obrotów nierozerwalnie łączy się z przyrostem liczby sklepów pod marką Duka zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami, która aktualnie sięga blisko 50 lokalizacji. Jednocześnie kończący się rok był okresem wielu zmian. Przemodelowaniu uległy procesy zarządzania, a realizowane inwestycje skupiły się na wszystkich kluczowych aspektach mających na celu podniesienie wolumenu sprzedaży, od odświeżenia i rozwinięcia oferty produktowej poprzez redesign sklepu internetowego, aż po ewolucję procesów obsługi klienta.

W czerwcu 2015 roku Duka wdrożyła sklep on-line w nowej odsłonie z odświeżonym menu kategorii oraz intuicyjną wyszukiwarką ułatwiającymi zakupy on-line. Zmiany w serwisie, w tym wdrożone mechanizmy cross- i upsellingowe, jak również intensywne kampanie on-line, zaowocowały wzrostem odwiedzin sklepu www.duka.com, liczby klientów oraz podniesieniem wartości koszyka.

Intensywne prace projektowe, kontynuowane przez Duka Polska, mają na celu nie tylko lepsze dopasowanie oferty produktowej do aktualnych klientów, a przede wszystkim pozyskanie nowej grupy konsumentów. – W pierwszych latach obecności Duka na polskim rynku skupialiśmy się na lokowaniu sklepów tylko w aglomeracjach miejskich. Tymczasem teraz otwieramy sklepy również w mniejszych miastach – dodaje Teresa Szynkiewicz, dyrektor ds. rozwoju sieci. Wzrost liczby sklepów Duka jest spójny z trendami rozwojowymi w handlu detalicznym, w szczególności ze wzrostem siły nabywczej regionów, w których do niedawna nie funkcjonowały centra handlowe typu premium. Poszczególne kategorie asortymentowe oferty Duka zostały przeprojektowane lub uzupełnione o dodatkowe propozycje produktowe.

Rosnąca liczba zamówień spowodowała konieczność znacznego podwyższenia stanów magazynowych oraz wdrożenia dynamicznych procedur obsługi klienta. – Między innymi z uwagi na prognozowany wzrost obrotów Duka Polska w 2016 roku, zdecydowaliśmy się na outsourcing usług logistycznych. Przyspieszy to realizację przesyłek oraz usprawni proces zatowarowania sklepu on-line, zapewniając klientom dostępność do pełnego asortymentu na www.duka.com. Planujemy również wdrożenie dodatkowych możliwości dostaw – informuje Szynkiewicz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.