PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Duka notuje wzrost przychodów

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 gru 2015 17:52

Duka notuje wzrost przychodów

Modernizacja oferty, nowy sklep internetowy oraz aktywne działania marketingowe sieci Duka przyniosły 30 proc. wzrost obrotów w kanale on-line w porównaniu do 2014 roku. Prognozy zapowiadają jednocześnie 50 proc. wzrost w grudniu 2015 roku wobec tego samego okresu w roku poprzednim.

REKLAMA

Sieć sklepów ze skandynawskim wzornictwem do kuchni i jadalni regularnie się rozrasta. Nowa strategia rozwoju wdrażana od niespełna dwóch lat, po zakupie sieci przez polską Grupę Grass, przynosi wzrost wskaźników sprzedażowych w sklepach stacjonarnych oraz on-line.

Wzrost obrotów nierozerwalnie łączy się z przyrostem liczby sklepów pod marką Duka zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami, która aktualnie sięga blisko 50 lokalizacji. Jednocześnie kończący się rok był okresem wielu zmian. Przemodelowaniu uległy procesy zarządzania, a realizowane inwestycje skupiły się na wszystkich kluczowych aspektach mających na celu podniesienie wolumenu sprzedaży, od odświeżenia i rozwinięcia oferty produktowej poprzez redesign sklepu internetowego, aż po ewolucję procesów obsługi klienta.

W czerwcu 2015 roku Duka wdrożyła sklep on-line w nowej odsłonie z odświeżonym menu kategorii oraz intuicyjną wyszukiwarką ułatwiającymi zakupy on-line. Zmiany w serwisie, w tym wdrożone mechanizmy cross- i upsellingowe, jak również intensywne kampanie on-line, zaowocowały wzrostem odwiedzin sklepu www.duka.com, liczby klientów oraz podniesieniem wartości koszyka.

Intensywne prace projektowe, kontynuowane przez Duka Polska, mają na celu nie tylko lepsze dopasowanie oferty produktowej do aktualnych klientów, a przede wszystkim pozyskanie nowej grupy konsumentów. – W pierwszych latach obecności Duka na polskim rynku skupialiśmy się na lokowaniu sklepów tylko w aglomeracjach miejskich. Tymczasem teraz otwieramy sklepy również w mniejszych miastach – dodaje Teresa Szynkiewicz, dyrektor ds. rozwoju sieci. Wzrost liczby sklepów Duka jest spójny z trendami rozwojowymi w handlu detalicznym, w szczególności ze wzrostem siły nabywczej regionów, w których do niedawna nie funkcjonowały centra handlowe typu premium. Poszczególne kategorie asortymentowe oferty Duka zostały przeprojektowane lub uzupełnione o dodatkowe propozycje produktowe.

Rosnąca liczba zamówień spowodowała konieczność znacznego podwyższenia stanów magazynowych oraz wdrożenia dynamicznych procedur obsługi klienta. – Między innymi z uwagi na prognozowany wzrost obrotów Duka Polska w 2016 roku, zdecydowaliśmy się na outsourcing usług logistycznych. Przyspieszy to realizację przesyłek oraz usprawni proces zatowarowania sklepu on-line, zapewniając klientom dostępność do pełnego asortymentu na www.duka.com. Planujemy również wdrożenie dodatkowych możliwości dostaw – informuje Szynkiewicz.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA