PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dunkin’ Donuts - słodko i z doładowaniem

  • Autor: propertynews.pl
  • 04 wrz 2017 14:27

Dunkin’ Donuts - słodko i z doładowaniem Dunkin’ Donuts

Sieć kawiarni Dunkin’ Donuts rozpoczęła współpracę z innowacyjnym start-upem Powermat Polska. Nowe punkty bezprzewodowego ładowania, czyli PowerSpoty pojawiły się w kawiarni przy ul. Świętokrzyskiej w Warszawie.

REKLAMA

– Współpraca z Dunkin’ Donuts cieszy nas szczególnie, bo to lokale nowoczesne i popularne, szczególnie wśród młodych i aktywnych osób, które w naturalny sposób są użytkownikami  Powermat. Kolejnym pozytywnym elementem nowo nawiązanej współpracy jest fakt, że kawiarnie te wywodzą się z USA, gdzie nasz system posiada ponad milion stałych użytkowników. Klienci Dunkin’ Donuts doceniają dodatkowe usługi, takie jak darmowe WiFi czy właśnie możliwość bezprzewodowego ładowania swojego smartfona. Ponadto aplikacja PowerFinder pokieruje użytkowników do lokalu, gdy ich telefon zacznie domagać się energii. Goszcząc w Dunkin’ Donuts klient doładuje się energią pijąc wyśmienitą kawę, a przy okazji jego telefon także nabiera sił – tłumaczy Juliusz Korwin, dyrektor Marketingu Powermat Polska, start-upu oferującego aplikację, dzięki której klienci lokali gastronomicznych mogą za darmo doładować telefon oraz skorzystać z personalizowanych promocji. – W dodatku, dzięki naszej aplikacji każdy użytkownik będzie mógł skorzystać z oferty promocyjnej na słodkości oferowane w lokalu – dodaje Korwin.

Dunkin’ Donuts to międzynarodowa sieć kawiarni z korzeniami w USA, w których flagowym produktem jest zestawienie kawy z  kolorowym  pączkiem z dziurką, czyli donutem.

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w branży HoReCa stało się rzeczywistością, a wręcz koniecznością. – Dziś klienci oczekują usług dodatkowych, takich właśnie jak system Powermat. Restauratorzy natomiast są coraz bardziej świadomi tych potrzeb i szukają ciekawych i praktycznych także dla nich rozwiązań. Spersonalizowane oferty promocyjne pomagają im komunikować się z klientem i dostarczyć mu tego, czego on oczekuje. Wdrożenie w Dunkin’ Donuts jest doskonałym przykładem tego, że warto wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów - dodaje Juliusz Korwin.

Powermat Polska to startup, który opiera się na aplikacji mobilnej i technologii bezprzewodowego ładowania smartfonów. System przeznaczony jest do wykorzystania w przestrzeni publicznej np. w restauracjach, sklepach czy kawiarniach, gdzie montowane są tzw. PowerSpoty, czyli stacje ładujące telefony za pomocą  indukcji elektromagnetycznej. Użytkownicy mogą korzystać z darmowej energii, jeśli ściągną aplikację Powermat, która dodatkowo umożliwia im dostęp do specjalnie przygotowanych promocji, zniżek i konkursów. Tak zaangażowany konsument, spędza w danym lokalu średnio 11 minut dłużej, co z kolei przekłada się na korzyści dla właścicieli. Poza Polską system jest już dostępny m.in w Stanach Zjednoczonych, Australii oraz Wielkiej Brytanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA