PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Duża konkurencja w segmencie modowym. Dyskonty napędzają sprzedaż

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 05 kwi 2016 16:16

Duża konkurencja w segmencie modowym. Dyskonty napędzają sprzedaż Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan

Sieć dyskontowa TXM textilmarket była głównym motorem wzrostu przychodów Grupy Redan.

REKLAMA

- Segment dyskontowy rozwija się bardzo dobrze. Potwierdzają to osiągane w każdym kolejnym miesiącu wysokie dynamiki przychodów. Wypracowany model biznesowy jest bardzo efektywny i zapewnia systematyczną poprawę osiąganych wyników - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan.

Grupa w marcu 2016 r. osiągnęła łącznie 47 mln zł przychodów, czyli o 7 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwsze trzy miesiące roku obroty wyniosły 124 mln zł i były wyższe o 9 proc. w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec marca wyniosła 121,8 tys. mkw., co oznacza wzrost o 11 proc. w odniesieniu do marca 2015 r.

Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w marcu br. uzyskała 28 mln zł obrotów, czyli o 16 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Od stycznia do marca br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 17 proc. i wyniosły 71 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 359 sklepów własnych o łącznej powierzchni 79,7 tys. mkw. i była o 16 proc. większa niż na koniec marca 2015 r.

- W segmencie modowym oczekiwaliśmy lepszych wyników. Wprowadzona już do sklepów wiosenna kolekcja została dobrze przyjęta przez klientów, jednak bardzo konkurencyjne otoczenie wymuszało konieczność stosowania działań wspierających sprzedaż. W marcu dodatkowo zanotowaliśmy słabsze obroty na rynku rosyjskim, gdzie ze względu na konflikt transportowy mieliśmy kłopoty z dostarczeniem towarów - dodał Bogusz Kruszyński. W efekcie w segmencie modowym marcowa sprzedaż towarów sięgnęła 19 mln zł i była niższa o 5 proc niż w marcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym obroty w I kwartale br. wyniosły 52 mln zł i były na tym samym poziomie co w analogicznym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec marca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42 tys. m2, czyli o 1 proc. więcej niż w marcu 2015 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA