PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Duża konkurencja w segmencie modowym. Dyskonty napędzają sprzedaż

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 05 kwi 2016 16:16

Duża konkurencja w segmencie modowym. Dyskonty napędzają sprzedaż Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan

Sieć dyskontowa TXM textilmarket była głównym motorem wzrostu przychodów Grupy Redan.

REKLAMA

- Segment dyskontowy rozwija się bardzo dobrze. Potwierdzają to osiągane w każdym kolejnym miesiącu wysokie dynamiki przychodów. Wypracowany model biznesowy jest bardzo efektywny i zapewnia systematyczną poprawę osiąganych wyników - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan.

Grupa w marcu 2016 r. osiągnęła łącznie 47 mln zł przychodów, czyli o 7 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwsze trzy miesiące roku obroty wyniosły 124 mln zł i były wyższe o 9 proc. w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec marca wyniosła 121,8 tys. mkw., co oznacza wzrost o 11 proc. w odniesieniu do marca 2015 r.

Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w marcu br. uzyskała 28 mln zł obrotów, czyli o 16 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Od stycznia do marca br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 17 proc. i wyniosły 71 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 359 sklepów własnych o łącznej powierzchni 79,7 tys. mkw. i była o 16 proc. większa niż na koniec marca 2015 r.

- W segmencie modowym oczekiwaliśmy lepszych wyników. Wprowadzona już do sklepów wiosenna kolekcja została dobrze przyjęta przez klientów, jednak bardzo konkurencyjne otoczenie wymuszało konieczność stosowania działań wspierających sprzedaż. W marcu dodatkowo zanotowaliśmy słabsze obroty na rynku rosyjskim, gdzie ze względu na konflikt transportowy mieliśmy kłopoty z dostarczeniem towarów - dodał Bogusz Kruszyński. W efekcie w segmencie modowym marcowa sprzedaż towarów sięgnęła 19 mln zł i była niższa o 5 proc niż w marcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym obroty w I kwartale br. wyniosły 52 mln zł i były na tym samym poziomie co w analogicznym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec marca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42 tys. m2, czyli o 1 proc. więcej niż w marcu 2015 r.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA