PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Duże sieci detaliczne wciąż niechętne handlowi internetowemu

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • 28 kwi 2014 08:55

Sprzedaż w internecie rośnie. Jednak nie wszystkie sieci handlowe wchodzą w e-handel. „Nie" e-sprzedaży mówi m.in. Jula, rozwijająca się w Polsce szwedzka sieć sklepów dla majsterkowiczów - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA

Nie tylko Jula z premedytacją nie wchodzą w sprzedaż internetową. Jarosław Frontczak z firmy analitycznej PMR wskazuje również na Biedronkę, największą pod względem obrotów sieć handlu detalicznego w Polsce, i sieć Rossman, lidera rynku kosmetycznego.

Jak informuje DGP zdaniem eksperta przy polityce utrzymywania niskich cen w ramach całej sieci osiągnięcie przez sprzedaż internetową przychodów na poziomie zapewniającym rentowność takiego przedsięwzięcia może być problematyczna. To powoduje, że detaliści, którzy opierają sprzedaż na produktach ze średniej i niższej półki, nie decydują się na wejście w internet.

Z analiz Jeronimo Martins wynika, że polski klient zakupy żywnościowe w internecie robi nie z wyboru, a z przymusu, bo brakuje mu czasu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA