PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dużo eventów - duże efekty. Focus Mall Zielona Góra podsumowuje pierwsze półrocze

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 wrz 2017 13:58

Dużo eventów - duże efekty. Focus Mall Zielona Góra podsumowuje pierwsze półrocze Focus Mall Zielona Góra

Rosnące obroty, wysoka odwiedzalność, bogata oferta najemców oraz wydarzenia cieszące się dużą popularnością wśród klientów – tak wygląda podsumowanie pierwszego półrocza 2017 r. w galerii Focus Mall w Zielonej Górze.

REKLAMA

W pierwszym półroczu 2017 roku centrum handlowe Focus Mall w Zielonej Górze osiągnęło wzrosty obrotów u najemców. Właściciel obiektu, firma NEPI Rockcastle informuje, że w okresie od stycznia do lipca 2017r. odwiedzalność obiektu utrzymała się na satysfakcjonującym poziomie, a najemcy odnotowali wzrost sprzedaży o 6 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2016r.

- Pierwsze półrocze 2017 roku oceniamy bardzo dobrze. Sektor mody damskiej w galerii wzbogacił się o powiększone salony marek Calzedonia i Intimissimi, zwiększyliśmy również powierzchnię sklepu Reserved i Pako Lorente oferujących odzież damską i męską. Część usługową już w IV kwartale tego roku dopełni nowy operator spożywczy – Carrefour. Wierzymy, że poszerzanie i dywersyfikacja oferty Focus Mall sprawi, że galeria stanie się jeszcze bardziej atrakcyjna dla naszych klientów – komentuje Marta Radziwoń, dyrektor Focus Mall w Zielonej Górze.

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowe, charakteryzujące się znakomitą lokalizacją i świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Te atuty zadecydowały o tym, że znaczna część funkcjonujących już w obiekcie najemców postanowiła przedłużyć umowy. Wśród nich znalazły się takie marki, jak CCC czy Media Markt. Niebawem w galerii otwarty zostanie też nowy sklep popularnej marki obuwniczej Eobuwie.pl.

- Minione półrocze było dla nas czasem intensywnej, ale i owocnej pracy, która pozytywnie oddziałuje zarówno na uzyskiwane wyniki, jak i na wizerunek naszego centrum. Dla efektywnego funkcjonowania obiektu kluczowe okazało się przede wszystkim poszerzenie portfolio najemców oraz prowadzenie działań marketingowych spójnych z pozycjonowaniem galerii. W pierwszym półroczu tego roku Focus Mall w Zielonej Górze odwiedziło aż 3 mln osób. We wspomnianym okresie osiągnęliśmy satysfakcjonujące wyniki odwiedzalności i sprzedaży – dodaje Dominik Piwek, Head of Marketing & PR w NEPI Rockastle Poland.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.