PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dużo eventów - duże efekty. Focus Mall Zielona Góra podsumowuje pierwsze półrocze

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 wrz 2017 13:58

Dużo eventów - duże efekty. Focus Mall Zielona Góra podsumowuje pierwsze półrocze Focus Mall Zielona Góra

Rosnące obroty, wysoka odwiedzalność, bogata oferta najemców oraz wydarzenia cieszące się dużą popularnością wśród klientów – tak wygląda podsumowanie pierwszego półrocza 2017 r. w galerii Focus Mall w Zielonej Górze.

REKLAMA

W pierwszym półroczu 2017 roku centrum handlowe Focus Mall w Zielonej Górze osiągnęło wzrosty obrotów u najemców. Właściciel obiektu, firma NEPI Rockcastle informuje, że w okresie od stycznia do lipca 2017r. odwiedzalność obiektu utrzymała się na satysfakcjonującym poziomie, a najemcy odnotowali wzrost sprzedaży o 6 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2016r.

- Pierwsze półrocze 2017 roku oceniamy bardzo dobrze. Sektor mody damskiej w galerii wzbogacił się o powiększone salony marek Calzedonia i Intimissimi, zwiększyliśmy również powierzchnię sklepu Reserved i Pako Lorente oferujących odzież damską i męską. Część usługową już w IV kwartale tego roku dopełni nowy operator spożywczy – Carrefour. Wierzymy, że poszerzanie i dywersyfikacja oferty Focus Mall sprawi, że galeria stanie się jeszcze bardziej atrakcyjna dla naszych klientów – komentuje Marta Radziwoń, dyrektor Focus Mall w Zielonej Górze.

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowe, charakteryzujące się znakomitą lokalizacją i świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Te atuty zadecydowały o tym, że znaczna część funkcjonujących już w obiekcie najemców postanowiła przedłużyć umowy. Wśród nich znalazły się takie marki, jak CCC czy Media Markt. Niebawem w galerii otwarty zostanie też nowy sklep popularnej marki obuwniczej Eobuwie.pl.

- Minione półrocze było dla nas czasem intensywnej, ale i owocnej pracy, która pozytywnie oddziałuje zarówno na uzyskiwane wyniki, jak i na wizerunek naszego centrum. Dla efektywnego funkcjonowania obiektu kluczowe okazało się przede wszystkim poszerzenie portfolio najemców oraz prowadzenie działań marketingowych spójnych z pozycjonowaniem galerii. W pierwszym półroczu tego roku Focus Mall w Zielonej Górze odwiedziło aż 3 mln osób. We wspomnianym okresie osiągnęliśmy satysfakcjonujące wyniki odwiedzalności i sprzedaży – dodaje Dominik Piwek, Head of Marketing & PR w NEPI Rockastle Poland.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA