PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dwa lata w Polsce, 200 proc. wzrostu

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 paź 2013 11:08

Do tej pory plan rozwoju sieci Jula w Polsce jest wykonany w 100 proc., a nawet z lekką nadwyżką. I to nie tylko, jeśli chodzi o liczbę sklepów, ale i ich wyniki finansowe - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Daniel Adamiuk, odpowiedzialny za rozwój firmy Jula w naszym kraju.

REKLAMA

 

Jula działa w Polsce od dwóch lat. - Wyniki otwartych do tej pory w Polsce sklepów sieci Jula są zgodne z naszymi oczekiwaniami. W przypadku najdłużej działających placówek wzrost wyniku "like for like" sięga 200 proc. To pokazuje, że Polacy pokochali sieć Jula i cenią jej ofertę - podkreśla Daniel Adamiuk

Jak wyjaśnia, nakłady na otwarcie jednej placówki Jula w Polsce są wielomilionowe i wiążą się głównie z zatowarowaniem i wyposażeniem sklepu oraz wykończeniem obiektu według stanadrdów firmy.  By taki sklep stał się rentowny, potrzebuje minimum 2-3 lat.  

Dyrektor Juli podkreśla, że firma nie buduje w naszym kraju sklepów na własny koszt, ale działa na zasadach długoterminowego wynajmu powierzchni. 

Firma Jula powstała w 1979 roku. Właścicielami Juli są Lars-Göran Blank i Karl-Johan Blank. 

Jula sprzedaje swoje produkty majsterkowiczom oraz miłośnikom DIY (Do It Yourself). Asortyment sieci to m.in.: narzędzia i maszyny, artykuły budowlane i farby, elektryka i oświetlenie, odzież i artykuły BHP, art. działów ogród, wypoczynek, akcesoria motoryzacyjne oraz AGD i RTV.

Więcej o planach rozwoju sieci w Polsce: Jula nie zwalnia. Chce mieć 50 sklepów nad Wisłą 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA