PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dworzec Centralny nie do poznania

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 mar 2016 13:01

Dworzec Centralny nie do poznania Dworzec Centralny

Nowa antresola zmieniła Dworzec Centralny nie do poznania. Teraz przypomina nowoczesną galerię pełną nowych lokali komercyjnych, które pojawiły się w hali głównej i pasażach podziemnych.

REKLAMA

Powstała antresola oraz prowadzące na nią schody ruchome ułatwiają dostęp do zlokalizowanych na piętrze: supermarketu i restauracji. Bardziej przyjazna przestrzeń czeka na pasażerów także na poziomie 0 w hali głównej, gdzie pojawili się nowi najemcy komercyjni. W sumie powstało tu 11 nowych lokali i trzy wyspy z urozmaiconą ofertą handlowo-usługową. Wśród nowych najemców znalazły się m.in. piekarnia Paul, punkty ze zdrową żywnością Friends i Juice Factory, herbaciarnia Lipton czy kawiarnia Dallmayr. W ofercie nowych sklepów można znaleźć kosmetyki (Stara Mydlarnia), bieliznę (Gatta), prasę, kwiaty, książki czy upominki (Świat Książki, WyjątkowyPrezent.pl, Smoke). Mieszkańców stolicy ucieszy otwarty w hali głównej, długo wyczekiwany Punkt Obsługi Pasażera ZTM. Dobra wiadomość czeka również na zmotoryzowanych, którzy na dworcu mogą wypożyczyć samochód.

Estetyzacją objęta została również część podziemna dworca: dojście do stacji WKD Śródmieście oraz galeria zachodnia i część północnej. Dzięki nowym rozwiązaniom w zakresie wykończenia wnętrz, pasaże są bardziej przestronne i lepiej doświetlone. Odnowione lokale są teraz dobrze wyeksponowane i łatwiejsze do zagospodarowania przez najemców. W tej części dworca pojawiły się znane sieciowe marki, takie jak Burger King, Subway, Żabka, Nowakowski Gorąco Polecam czy Fortuna. Podróżni i mieszkańcy Warszawy mogą skorzystać także z pasmanterii, usług krawieckich i szewskich. W galerii północnej powstała „Aleja smaków”, gdzie oprócz restauracji Burger King na uwagę zasługują Makarun, Bałkański Express, Kiełba w Gębie czy OK Salad.

Dzięki zakończonej inwestycji udostępniono 39 nowych lokali, których łączna powierzchnia wynosi ok. 1600 mkw. Obecnie poziom wynajmu powierzchni na tym dworcu wynosi ok. 95 proc. Na dworcu trwają jeszcze ostatnie prace wykończeniowe w galeriach podziemnych. Koszt inwestycji związanej z estetyzacją wyniósł 19,5 mln zł.

Czytaj także: Nowa antresola na Dworcu Centralnym już otwarta

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA