PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyrektor Galerii Mokotów: Kierunki naszych działań wyznaczają nowe trendy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 wrz 2013 14:53

Dyrektor Galerii Mokotów: Kierunki naszych działań wyznaczają nowe trendy

Przebudowa piętra restauracyjnego to jedna z najnowszych inwestycji warszawskiej Galerii Mokotów. - Od kilku lat w centrach handlowych zmieniają się proporcje pomiędzy powierzchnią modową a gastronomiczno-lifestylową na korzyść tej drugiej. To bardzo wyraźny trend, który wyznaczył kierunek naszego działania - wyjaśnia w rozmowie z Propertynews.pl Paweł Klimczak, dyrektor Galerii Mokotów w Warszawie.

REKLAMA

Jak mówi Paweł Klimczak, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku w Galerii Mokotów niemal całkowicie zmieniono koncepcję food courtu. - Ma to być strefa z szeregiem nowych restauracji, większą ilością przestrzeni i światła dziennego oraz zwiększoną i komfortowo wyposażoną strefą relaksu, z centralnie ulokowanym fortepianem, muzyką na żywo i sceną dla pokazów oraz eventów - wyjaśnia.

Zdaniem dyrektora Galerii Mokotów, podnoszenie standardu centrum handlowego jest bardzo istotne. - Współczesny klient jest bardzo czuły na punkcie czystości i estetyki, oczekuje wyszukanej, nowoczesnej i niestandardowej architektury. W rokrocznie przeprowadzanych badaniach widzimy jak zwiększa się procent respondentów, którzy przy wyborze centrum kierują się czynnikami poza zakupowymi. Są to m.in.: estetyka i architektura wnętrz, jakość świadczonych usług i oferta usług dodatkowych, często powiązanych z programem lojalnościowym - tłumaczy.

Klimczak zaznacza, że celem zmian w obiekcie jest zwiększenie średniego czasu odwiedzin i zaproponowanie klientom czegoś nowego, czego nie oferuje e-commerce. - Z uwagi na położenie Galerii Mokotów w zagłębiu biurowym mamy nadzieję, że poszerzona oferta gastronomiczna spowoduje jeszcze większą odwiedzalność centrum, co powinno także mieć pozytywny wpływ na obroty najemców - mówi Klimczak.

Galeria Mokotów została otwarta w 2000 roku. Oferuje 260 sklepów. Wśród najemców gastronomicznych są takie sieci jak: Subway, KFC, Salad Story, Chłopskie Jadło, Vapiano, Starbucks czy Empik Cafe.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA