PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyrektor Galerii Mokotów: Kierunki naszych działań wyznaczają nowe trendy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 wrz 2013 14:53

Dyrektor Galerii Mokotów: Kierunki naszych działań wyznaczają nowe trendy

Przebudowa piętra restauracyjnego to jedna z najnowszych inwestycji warszawskiej Galerii Mokotów. - Od kilku lat w centrach handlowych zmieniają się proporcje pomiędzy powierzchnią modową a gastronomiczno-lifestylową na korzyść tej drugiej. To bardzo wyraźny trend, który wyznaczył kierunek naszego działania - wyjaśnia w rozmowie z Propertynews.pl Paweł Klimczak, dyrektor Galerii Mokotów w Warszawie.

REKLAMA

Jak mówi Paweł Klimczak, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku w Galerii Mokotów niemal całkowicie zmieniono koncepcję food courtu. - Ma to być strefa z szeregiem nowych restauracji, większą ilością przestrzeni i światła dziennego oraz zwiększoną i komfortowo wyposażoną strefą relaksu, z centralnie ulokowanym fortepianem, muzyką na żywo i sceną dla pokazów oraz eventów - wyjaśnia.

Zdaniem dyrektora Galerii Mokotów, podnoszenie standardu centrum handlowego jest bardzo istotne. - Współczesny klient jest bardzo czuły na punkcie czystości i estetyki, oczekuje wyszukanej, nowoczesnej i niestandardowej architektury. W rokrocznie przeprowadzanych badaniach widzimy jak zwiększa się procent respondentów, którzy przy wyborze centrum kierują się czynnikami poza zakupowymi. Są to m.in.: estetyka i architektura wnętrz, jakość świadczonych usług i oferta usług dodatkowych, często powiązanych z programem lojalnościowym - tłumaczy.

Klimczak zaznacza, że celem zmian w obiekcie jest zwiększenie średniego czasu odwiedzin i zaproponowanie klientom czegoś nowego, czego nie oferuje e-commerce. - Z uwagi na położenie Galerii Mokotów w zagłębiu biurowym mamy nadzieję, że poszerzona oferta gastronomiczna spowoduje jeszcze większą odwiedzalność centrum, co powinno także mieć pozytywny wpływ na obroty najemców - mówi Klimczak.

Galeria Mokotów została otwarta w 2000 roku. Oferuje 260 sklepów. Wśród najemców gastronomicznych są takie sieci jak: Subway, KFC, Salad Story, Chłopskie Jadło, Vapiano, Starbucks czy Empik Cafe.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA