PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyrektor Starbucksa zapowiada globalną ekspansję

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 wrz 2013 15:19

Dyrektor generalny Starbucksa, Howard Schultz, w rozmowie z usatoday.com, zapowiedział globalne plany ekspansji sieci. To efekt dobrych wyników uzyskiwanych przez spółkę, jak również współpracy Starbucksa z firmą Danone.

REKLAMA

Sieć kawiarni Starbucks jest obecna w 62 krajach. Jak zapowiada dyrektor generalny spółki, w kolejnych latach zamierza się ona skupić nie tylko na rozwoju na swoim rodzimym rynku w Ameryce Północnej, lecz również w wielu innych regionach świata.

Starbucks chce się rozwijać przede wszystkim w regionie Ameryki Łacińskiej, ale również w regionie Azji i Pacyfiku. Wkrótce sieć kawiarni otworzy swój tysięczny lokal w Chinach. Dyrektor generalny Starbucksa zwraca uwagę, że jego spółka ma zaledwie 18 lokali w Indiach. To właśnie te dwa kraje mają napędzać rozwój sieci w tym regionie.

Schultz tłumaczy, że spółka w minionym kwartale uzyskała globalny wzrost sprzedaży o 8 proc. Jego zdaniem wynika to przede wszystkim z dobrze dobranej strategii. Podkreśla, że Starbucksowi w ostatnim czasie udało się wejść w nowe kategorie produktów, zainwestować w digitalizację, karty lojalnościowe oraz obecność w sieciach społecznościowych.

Dyrektor generalny Starbucksa wypowiedział się również na temat współpracy z firmą Danone. Obie spółki porozumiały się niedawno w celu wypuszczenia specjalnej linii jogurtów, które będzie można nabyć w amerykańskiej sieci kawiarni. Będą one sprzedawane pod marką Evolution Fresh. Owocem współpracy Danone'a i Starbucksa ma być linia jogurtów greckich. Na opakowaniu każdego z nich, oprócz marki, znajdzie się także napis "inspired by Danone". Jogurt ten ma trafić do sieci kawiarni na wiosnę przyszłego roku. Od 2015 roku będzie sprzedawany również w amerykańskich sklepach detalicznych.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA