PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyrektor Tesco: Mamy dużo jaśniejszy obraz marki F&F

  • www.portalspozywczy.pl
  • 22 maj 2014 17:38

Mamy dużo jaśniejszy obraz dotyczący rozwoju naszej odzieżowej marki F&F - mówi Ken Towle, dyrektor zarządzający Grupy Tesco na Europę Centralną i Turcję.

REKLAMA

- Dwa poprzednie lata były okresem dużej niepewności w Europie Centralnej. W tym czasie podjęliśmy wiele działań i przeprowadziliśmy wiele wyczerpujących analiz na każdym z rynków, na którym jesteśmy obecni, tak ażeby zrozumieć, co kieruje zachowaniami konsumentów. W przypadku Europy Środkowo-Wschodniej dla klientów fundamentalne znaczenie mają bardzo świeże produkty i są też nastawieni na dobrą jakość produktów -
wyjaśnia Ken Towle.

I dodaje: - Teraz jesteśmy w stanie zaoferować lepszy asortyment, jesteśmy pewni naszej strategi cenowej, mamy dużo jaśniejszy obraz dotyczący rozwoju naszej odzieżowej marki F&F oraz naszej oferty produktów spożywczych z dostawą do domu, czy programu Clubcard. Klienci bardzo cenią te inicjatywy Tesco i chcą, żebyśmy robili dla nich jeszcze lepiej i więcej. To jest dowód, że nasze działania biznesowe podjęte pod koniec ubiegłego roku liczą się dla naszych klientów i jednocześnie przynoszą efekty i znaczną poprawę naszego biznesu.

Jak informowaliśmy, odzieżowa sieć F&F, należąca do Tesco, wystartowała ze sklepem on-line. Wszystkie produkty z e-sklepu są dostępne w sprzedaży i wysyłce do Polski.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA