PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyrektor Tesco: Mamy dużo jaśniejszy obraz marki F&F

  • www.portalspozywczy.pl
  • 22 maj 2014 17:38

Mamy dużo jaśniejszy obraz dotyczący rozwoju naszej odzieżowej marki F&F - mówi Ken Towle, dyrektor zarządzający Grupy Tesco na Europę Centralną i Turcję.

REKLAMA

- Dwa poprzednie lata były okresem dużej niepewności w Europie Centralnej. W tym czasie podjęliśmy wiele działań i przeprowadziliśmy wiele wyczerpujących analiz na każdym z rynków, na którym jesteśmy obecni, tak ażeby zrozumieć, co kieruje zachowaniami konsumentów. W przypadku Europy Środkowo-Wschodniej dla klientów fundamentalne znaczenie mają bardzo świeże produkty i są też nastawieni na dobrą jakość produktów -
wyjaśnia Ken Towle.

I dodaje: - Teraz jesteśmy w stanie zaoferować lepszy asortyment, jesteśmy pewni naszej strategi cenowej, mamy dużo jaśniejszy obraz dotyczący rozwoju naszej odzieżowej marki F&F oraz naszej oferty produktów spożywczych z dostawą do domu, czy programu Clubcard. Klienci bardzo cenią te inicjatywy Tesco i chcą, żebyśmy robili dla nich jeszcze lepiej i więcej. To jest dowód, że nasze działania biznesowe podjęte pod koniec ubiegłego roku liczą się dla naszych klientów i jednocześnie przynoszą efekty i znaczną poprawę naszego biznesu.

Jak informowaliśmy, odzieżowa sieć F&F, należąca do Tesco, wystartowała ze sklepem on-line. Wszystkie produkty z e-sklepu są dostępne w sprzedaży i wysyłce do Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA