PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyskont Czerwona Torebka będzie rozwijać franczyzę

  • dlahandlu.pl
  • 23 maj 2014 10:33

Posiadająca sieć 12 sklepów dyskontowych firma Czerwona Torebka chce rozwijać się poprzez franczyzę. Ten kierunek ekspansji wystartował niedawno - na razie sieć nie podpisała żadnej umowy, ale dodała ogłoszenie w portalu Franchising.pl. Spółka potwierdza inwestycję w ten kanał rozwoju. Firma oferuje franczyzobiorcom wyposażony lokal i stałe wynagrodzenie.

REKLAMA

Sieć deklaruje, że nie pobiera opłat wstępnych. Jej wymagania odnośnie partnerów biznesowych to: minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu sklepu; doświadczenie w zarządzaniu personelem; wykształcenie minimum średnie; dobra znajomość branży FMCG; znajomość prawa regulującego działalność gospodarczą, w szczególności handlowo-usługową oraz gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Sieć oferuje wsparcie w postaci: nowoczesnego w pełni wyposażonego lokalu; pakietu szkoleń; wsparcia marketingowego, wsparcia opiekuna regionalnego oraz stałego wynagrodzenie i systemu premiowego.

Przypomnijmy, firma rozpoczęła projekt budowy dyskontów w sierpniu 2013 roku po wygaśnięciu umowy o niekonkurowaniu z Biedronką. Do końca 2013 roku spółka miała ich 8, teraz jest 12, a 100 kolejnych jest w budowie. Do końca 2014 roku ma być 80. Docelowo firma szacuje, że na rynku jest miejsce na 7 tys. dyskontów.

- Pozostajemy przy tradycyjnej formule dyskontu, tak jak ją konstruowaliśmy pod nazwą "Biedronka". Wierzymy, że ten format ma potencjał i okaże się dobrą inwestycją. My będziemy konkurowali raczej z małym handlem niż z dyskontami. Chcemy ominąć pośrednika, który kupuje często drożej niż my i odsprzedaje towar do małego sklepu. Postanowiliśmy zająć to miejsce i konsolidować ten segment rynku. Chcemy być obecni w każdej miejscowości, która ma 5-10 tys. mieszkańców z potencjałem zakupowym. Naszym partnerem jest fundusz PineBridge, więc nie narzekamy na jakiekolwiek braki kapitałowe, ale jak wiadomo do budowy sieci trzeba zaangażować naprawdę potężne środki, więc zobaczymy jak będzie się to dalej toczyło - mówił podczas VI Europejskiego Kongresu Gospodarczego Przemysław Schmidt, członek Rady Nadzorczej Czerwonej Torebki.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA