PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyskont Czerwona Torebka będzie sprzedawać głównie produkty markowe

  • www.portalspozywczy.pl
  • 16 gru 2013 07:06

Sieć Dyskont Czerwona Torebka chce zająć na rynku miejsce dla klasycznego dyskontu, które powstało w wyniku zmiany strategii przez sieci Biedronka i Lidl, które coraz bardziej upodabniają się do supermarketów. Wejście w powstałą niszę sprawi, że Dyskont Czerwona Torebka będzie miał jednego konkurenta, niemiecką sieć hard dyskontową Aldi.

REKLAMA

Władze sieci Dyskont Czerwona Torebka uzasadniają pozycjonowanie rynkowe nowego dyskontu wyjaśniając, że "postępująca ewolucja sklepów wywodzących się z segmentu dyskontów w kierunku supermarketów sprawia, że na rynku tworzy się nisza dla nowych sieci w klasycznym formacie dyskontowym. Rosnąca świadomość zakupowa sprawia, że dzisiejszy konsument poszukuje markowych produktów w niskich cenach. Jednocześnie mamy do czynienia z niskim zaufaniem do marek własnych."

I dodają, że Dyskont Czerwona Torebka ma sprzedawać produkty markowe w niskich, hurtowych cenach. "W ofercie dyskontów znajdą się produkty znanych i rozpoznawalnych marek pochodzące od kluczowych producentów na polskim rynku." Będzie to "wąski, ale głęboki asortyment wyselekcjonowany na podstawie wnikliwych badań rynku."

Co ciekawe, władze nowej sieci zapowiadają, że będą w asortymencie sklepów Dyskont Czerwona Torebka będą przeważać produkty markowe "kluczowych producentów na polskim rynku" tym samym, że nowej sieci będzie brakowało jednej z najważniejszych cech dyskontu, która często stanowi o jej przewadze cenowej, czyli marki własnej. Można przypuszczać, że Dyskont Czerwona Torebka, będzie działał na podobnej zasadzie jak sklepy sieci dyskontów Netto, które oferują głównie towary markowe, uzupełniając ofertę towarami private label.

Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dyskont Czerwona Torebka będzie miała przynajmniej 600 mkw. Można domyślać się, że największe placówki będą miały ok. 1200 mkw. Przedstawiciele sieci nie zdradzają liczby produktów, które klienci będą mogli znaleźć na półkach, ani struktury asortymentu.

Władze spółki zapowiadają jednocześnie ekspansję nowej sieci dyskontów na terenie całego kraju. Sklepy będą powstawały w miejscowościach o populacji co najmniej 10 tys. mieszkańców, w lokalizacjach o dużym potencjale handlowym.

Znane są już pierwsze lokalizacje Dyskontów Czerwona Torebka. Jeden z pierwszych sklepów ruszy w Szczecinie, gdzie Dyskont Czerwona Torebka zajmie powierzchnię prawie 1,4 tys. mkw. w centrum handlowym Marcredo Center Szczecin. Park handlowy (o powierzchni ok. 14 tys. mkw.) mieści się ul. Struga. Kolejna placówka powstanie w Słupsku w kompleksie handlowym zlokalizowanym przy ul. 11 Listopada.

Dyskonty Czerwona Torebka to nowy koncept handlowy należący do Grupy Handlowej Czerwona Torebka. W swoim portfolio spółka posiada również sieć sklepów typu convenience Małpka Express oraz sklep internetowy Merlin.pl.

Przypomnijmy, spółka Czerwona Torebka, do której należy nowa sieć dyskontów w sierpniu 2013 r. poinformowała, że przestał obowiązywać zakaz konkurencji z Jeronimo Martins, co pozwoli na wystartowanie z nową siecią sklepów detalicznych. Roland Czechmanowski, dyrektor finansowy Czerwonej Torebki S.A. powiedział wtedy, że wszystkie realizowane przez firmę projekty są bardzo perspektywiczne i przyniosą spodziewany, wysoki zwrot z inwestycji w kolejnych okresach.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA