PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyskonty chcą wchodzić w mniejsze formaty

  • www.portalspozywczy.pl
  • 17 lis 2014 15:14

Widocznym trendem na rynku handlowym jest elastyczność. Przenikają się formaty convenience z dyskontami. Sklepy convenience parę lat temu były bardzo drogie. Dyskonty już nie są takie tanie i chcą wchodzić w coraz mniejsze formaty - tłumaczy w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Andrzej Kondys, Senior Director Convenience & Marketing Statoil Fuel & Retail Polska.

REKLAMA

Jakie trendy zauważa pan na rynku handlowym? Które ze zjawisk, jakie na nim zachodzą, są najciekawsze?

Tym, co da się wyraźnie zauważyć, jest przenikanie się konceptów handlowych. Zostało to trafnie przepowiedziane już jakiś czas temu. Pamiętam, że jeszcze w mojej poprzedniej firmie (Jeronimo Martins - red.) prezes zapowiedział, że w przyszłości nie będzie dyskontów, nie będzie supermarketów, będą po prostu sklepy spożywcze. Widzimy ten trend coraz bardziej. Widać to zarówno po działaniach sklepów z wyższej półki, takich jak Alma, które mocno schodzą z ceną przynajmniej w ofercie promocyjnej. Mocno w kierunku dyskontów „przepozycjonowały się" supermarkety. Z drugiej strony, w ostatnich latach widać mocne tupnięcie nogą dyskontów w zakresie kategorii świeżych- pojawiły się w nich najpierw świeże warzywa i owoce, z własną centralną dystrybucją. Później pojawiły się świeże wędliny i mięso.

Więcej na: Format convenience coraz bardziej przenika się z formatem dyskontowym

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA