PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyskonty postawią na nietypowe lokalizacje

  • www.portalspozywczy.pl
  • 18 lut 2015 17:14

Ostatnie lata to dla Lidla okres zmian jeśli chodzi o architekturę sklepów oraz ich powierzchnię. Z roku na rok średnia wielkość sklepu rośnie. By dopasować się do zmian na rynku trzeba jednak kolejnych pomysłów. Jednym z nich są niestandardowe lokalizacje, w tym inwestycje w centrach dużych miast - pisze portalspozywczy.pl

REKLAMA

Zdaniem ekspertów w związku z tym, że konkurencja na rynku handlowym jest coraz ostrzejsza, operatorzy muszą inwestować w większe, bardziej nowoczesne i atrakcyjne, tak pod względem wizulalnym jak i oferty asortymentowej oraz usługowej, placówki handlowe.

Lidl położy nacisk w najbliższych latach nie tylko na jakość oferty, ale także jakość lokalizacji, w których będzie otwierał kolejne sklepy. Można się spodziewać, że w związku z coraz większym nasyceniem rynku i ostrą konkurencją Lidl będzie dbał, aby ograniczyć ewentualną kanibalizację własnych sklepów. Będzie poszukiwał także nowych możliwości rozwoju Tak jak kilka lat temu sklepy sieci pojawiły się w centrach i parkach handlowych - trend ten zostanie z pewnością utrzymany - tak teraz operator będzie starał się wykorzystywać nietypowe lub trudne lokalizacjie, np. otwierając sklepy piętrowe, zagospodarowując istniejące powierzchnie w centrach miast.

Przeczytaj więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA