PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyskonty poszukują sposobów na uatrakcyjnienie oferty

  • www.portalspozywczy.pl
  • 19 lis 2014 17:11

Dyskonty poszukują sposobów na uatrakcyjnienie oferty

Dyskonty chcą być bardziej convenience rozwijają kategorię produktów gotowych do spożycia, czy systemy wypieku pieczywa w sklepie. Sieci dyskontowe inwestują w kategorie, które mają podnieść liczbę odwiedzin klientów w sklepach - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Krysiak, Senior Consultant Retailer Services Nielsen.

REKLAMA

Dyskonty na przestrzeni ostatnich lat mocno ewoluują, cały czas starają się wychodzić do klienta z czymś nowym, dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumenta z racji ograniczonego asortymentu, czy mniejszych placówek. Co istotne, jest to format, w którym najłatwiej jest wprowadzać zmiany organizacyjne i asortymentowe. Na półki sklepów dyskontowych trafia coraz więcej produktów premium, widzimy rosnącą liczbę produktów markowych. Jednocześnie nie ogranicza to rozwoju produktów pod marką własną. Widzimy inwestycje w produkty private label, które odpowiadają za ponad 60 proc. sprzedaży w sklepach dyskontowych. Marka własna rośnie w dyskontach na podobnym poziomie jak produkty markowe. Na półkach dyskontów można znaleźć trochę więcej asortymentu niż jeszcze kilka lat temu. Widzimy także rosnącą liczbę indeksów w kategorii produktów świeżych - mięso, ryby, warzywa i owoce. Dyskonty chcą być bardziej convenience rozwijają kategorię produktów gotowych do spożycia, czy systemy wypieku pieczywa w sklepie. Sieci dyskontowe inwestują w kategorie, które mają podnieść liczbę odwiedzin klientów w sklepach. Chcą być miejscem codziennych zakupów. Zresztą jest to trend charakterystyczny dla wszystkich sieci, które chcą aby klient codziennie przychodził do nich i kupował produkty świeże. Dlatego też widzimy wiele aktywności promocyjnych i komunikacyjnych w kategoriach produktów świeżych, to właśnie warzywa i owoce zachęcają klientów do częstszych odwiedzin.

 Czytaj więcej: Dyskonty szukają sposobów na ściągnięcie klientów do sklepów

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA