PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyskonty toczą wojnę na reklamy

  • dlahandlu.pl
  • 23 paź 2017 16:43

Dyskonty toczą wojnę na reklamy Fotolia

W ciągu dwóch tygodni Lidl na reklamę wydał o 3 mln więcej niż konkurencyjna Biedronka - porównuje portal Dlahandlu.pl.

REKLAMA

Tylko między 2 a 15 października niemiecka sieć dyskontów Lidl wydała na reklamę telewizyjną 19 507 241 zł – donosi serwis dlahandlu.pl. Największy konkurent z Portugalii w ciągu tych samych dwóch tygodni wydał 16 515 015 zł - wynika z opracowania Nielsena.

Pierwszy tydzień należał zdecydowanie do portugalskiej sieci, która w telewizji wydała najwięcej spośród sieci handlowych - 11 579 318 zł. Lidl wówczas wydał 9 297 658 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA