PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyskonty w poszukiwaniu swojego miejsca na rynku

  • www.portalspozywczy.pl
  • 14 paź 2014 08:41

Dyskonty w poszukiwaniu swojego miejsca na rynku

Sieci dyskontowe inwestują w kategorie, które mają podnieść liczbę odwiedzin klientów w sklepach. Chcą być miejscem codziennych zakupów. Zresztą jest to trend charakterystyczny dla wszystkich sieci, które chcą aby klient codziennie przychodził do nich i kupował produkty świeże. - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Krysiak, Senior Consultant Retailer Services Nielsen.

REKLAMA

Dyskonty na przestrzeni ostatnich lat mocno ewoluują, cały czas starają się wychodzić do klienta z czymś nowym, dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumenta z racji ograniczonego asortymentu, czy mniejszych placówek. Co istotne, jest to format, w którym najłatwiej jest wprowadzać zmiany organizacyjne i asortymentowe. Na półki sklepów dyskontowych trafia coraz więcej produktów premium, widzimy rosnącą liczbę produktów markowych.

Czytaj więcej: Marka własna w dyskontach odpowiada za ponad 60 proc. sprzedaży


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA