PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyskonty zmieniają wizerunek

  • Autor: Wiadomości Handlowe/DlaHandlu.pl
  • 02 lut 2015 07:11

Sieci dyskontów przyzwyczaiły klientów, że ich sklepy wyglądają dość topornie. Wiele jednak wskazuje na to, że idzie nowe. Uruchamiane w ostatnich miesiącach pawilony handlowe sieci Lidl, Biedronka czy Aldi są estetyczne i przyjazne klientom. Czy to jeszcze dyskonty? - zastanawiają się Wiadomości Handlowe.

REKLAMA

Sieci dyskontowe wytrwale walczą z wizerunkiem "sklepów dla ubogich". Zmiany dotyczą nie tylko polityki cenowej czy asortymentu, ale także wyglądu placówek. Najnowsze pawilony Lidla, Biedronki czy Aldiego wyróżnia lekka, funkcjonalna architektura, pełna przeszkleń, przyjazna i zachęcająca do odwiedzin. Można mieć jednak wątpliwości, czy aby wahadełko nie wychyliło się za bardzo w drugą stronę?

Czy nowoczesne obiekty nie zmienią nazbyt skutecznie postrzegania dyskontów jako sklepów "najtańszych z tanich"? Ten format zbudował przecież swą potęgę na marketingu „niskocenowym". Zabiegając o zamożniejszych klientów, dyskonterzy ryzykują - czytamy w "Wiadomościach Handlowych".

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA