PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dyskonty zmieniają wizerunek

  • Autor: Wiadomości Handlowe/DlaHandlu.pl
  • 02 lut 2015 07:11

Sieci dyskontów przyzwyczaiły klientów, że ich sklepy wyglądają dość topornie. Wiele jednak wskazuje na to, że idzie nowe. Uruchamiane w ostatnich miesiącach pawilony handlowe sieci Lidl, Biedronka czy Aldi są estetyczne i przyjazne klientom. Czy to jeszcze dyskonty? - zastanawiają się Wiadomości Handlowe.

REKLAMA

Sieci dyskontowe wytrwale walczą z wizerunkiem "sklepów dla ubogich". Zmiany dotyczą nie tylko polityki cenowej czy asortymentu, ale także wyglądu placówek. Najnowsze pawilony Lidla, Biedronki czy Aldiego wyróżnia lekka, funkcjonalna architektura, pełna przeszkleń, przyjazna i zachęcająca do odwiedzin. Można mieć jednak wątpliwości, czy aby wahadełko nie wychyliło się za bardzo w drugą stronę?

Czy nowoczesne obiekty nie zmienią nazbyt skutecznie postrzegania dyskontów jako sklepów "najtańszych z tanich"? Ten format zbudował przecież swą potęgę na marketingu „niskocenowym". Zabiegając o zamożniejszych klientów, dyskonterzy ryzykują - czytamy w "Wiadomościach Handlowych".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA