PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dzień Dziecka w centrum handlowym – najnowsze trendy

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 maj 2016 17:52

Dzień Dziecka w centrum handlowym – najnowsze trendy Dzień Dziecka w Galerii Pomorskiej

Centra handlowe chcą przyciągać nie tylko przecenami czy promocjami, ale także działaniami organizowanymi na rzecz określonych grup mieszkańców. Dzień Dziecka jest jedną z okazji, którą można wykorzystać do kreowania pozytywnego wizerunku obiektu.

REKLAMA

Centra handlowe coraz częściej aspirują do miana aktywnego członka lokalnej społeczności. A dobrze zarządzane obiekty handlowe zawsze starają się wykorzystać wszelkie święta i okazje do zorganizowania atrakcyjnego eventu. Sposób realizacji takiego wydarzenia jest ograniczony budżetem, jakim dysponuje zarządca, ale jego sukces zależy przede wszystkim od wyobraźni, kreatywności i obserwacji aktualnych trendów.

Dobry zarządca to skarb

Kierunek rozwoju centrum handlowego często nadaje jego zarządca, który dba nie tylko o marketing ale też o PR i całość wydarzeń wpisanych w działalność obiektu handlowego. 

- Warto takie zadanie powierzyć fachowcowi – radzi Marta Mikołajczyk-Pyrć, Portfolio Manager w  Dziale Zarządzania Nieruchomościami Savills. – Odpowiednia osoba zarządzająca obiektem jest w stanie zapewnić pełną obsługę, od wsparcia w budowaniu wizerunku po prowadzenie skutecznego marketingu centrum handlowego. Marketing w tym wypadku to nie tylko reklama ale także ciekawe i inspirujące akcje i wydarzenia, często wyznaczające trendy na rynku. 

Edukacja na wesoło

Sprawdzonym już elementem wydarzeń skierowanych do dzieci są aktywności z elementami edukacji. Pobudzają wyobraźnię i ciekawość dzieci, uczą przez zabawę i zawsze dobrze prezentują się w programie eventu. Rodzice zachęcają dzieci do udziału w tego typu zajęciach, wychodząc z słusznego założenia, że ich pociechy wyniosą wartościową wiedzę. Galeria Corso w Świnoujściu w ramach tegorocznych obchodów Dnia Dziecka przygotowała idealne połączenie tradycyjnych animacji z elementami edukacyjnymi, w postaci pokazów i warsztatów szalonego naukowca.

- Dzieci dowiedzą się jak zrobić lody z ciekłego azotu lub płonącą wodę a także wezmą udział w interaktywnych warsztatach naukowych  – zaprasza Sandra Wnuk, zarządzająca galerią.  

Tego typu wydarzenia dynamicznie się rozwijają. Niejedno centrum handlowe stawia na edukację organizując też bardziej rozłożone w czasie akcje, jak np. wystawa dinozaurów czy wystawa owadów. 

Dzień Dziecka i mali szefowie kuchni

Wiemy, że dzieci lubią bawić się w kuchni - dzięki modzie na programy kulinarne wiemy też, że maluchy potrafią świetnie gotować. Centrum handlowe Ferio Wawer w Warszawie wykorzystało popularność programów kulinarnych i z okazji Dnia  Dziecka ogłosiło konkurs kulinarny dla dzieci „Mali Szefowie Kuchni”, rozgrywany w dwóch kategoriach wiekowych.

- Stawiamy na współpracę z lokalną społecznością, dlatego do udziału w wydarzeniu zaprosiliśmy dzieci ze szkół i przedszkoli dzielnicy Wawer. Dzieci w małych grupach będą gotowały dla jury i naszych klientów, rywalizując o nagrody i tytuł „Małego Szefa Kuchni”. Finał konkursu odbędzie się w weekend 4-5 czerwca – mówi zarządzająca Ferio, Katarzyna Kucybała.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.