PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

E-commerce coraz bliżej salonów. Sephora chce to wykorzystać

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 14 wrz 2018 08:35

E-commerce coraz bliżej salonów. Sephora chce to wykorzystać Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska

Tylko w Warszawie, przed końcem bieżącego roku, oddamy w ręce klientów jeszcze dwie zaaranżowane na nowo perfumerie: w Atrium Promenada i Złotych Tarasach - mówi w wywiadzie dla PropertyNews.pl Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska.

REKLAMA

Sephora wprowadza nowy koncept w salonach sieci: otwarty i sprzyjający budowaniu relacji z klientem. Czy nowy wystrój pojawi się we wszystkich dotychczas działających salonach sieci?

Katarzyna Bielecka: Nowy koncept będzie wprowadzany stopniowo – równolegle do planowanych remodelingów działających już perfumerii oraz przy inwestycjach w nowe salony. W tej chwili sieć liczy blisko 100 perfumerii więc nie jesteśmy w stanie przeprowadzić zmian we wszystkich lokalizacjach jednocześnie.

Nowy koncept ma zbliżyć salony stacjonarne do e-commerce. W jaki sposób chcecie państwo tego dokonać i co chcecie dzięki temu osiągnąć?

Rośnie grupa klientów, którzy preferują zakupy on-line. Ponad połowa internautów sprawdza przez internet produkty, by potem kupić je w sklepach i odwrotnie: mamy sporo klientów, którzy przychodzą do perfumerii przetestować produkty, a potem decydują się na ich zakup w naszym sklepie internetowym. Oba kanały są ze sobą ściśle związane i Sephora chce to wykorzystać. Sukcesywnie wprowadzamy zaawansowane narzędzia IT, które nam w tym pomogą, ale też aktywności, które proponujemy klientom służą przenikaniu się tych dwóch kanałów.

Co zyska klient dzięki nowym narzędziom?

Na przykład już wkrótce możliwość zamawiania w sklepach stacjonarnych produktów dostępnych wyłącznie on-line – dzięki obsłudze naszych konsultantów. Dodatkowo, już teraz nasze konsultantki wyposażone są w telefony ze specjalną aplikacją, która znacznie skraca ścieżkę konsultacji, a klientce umożliwia np. sprawdzenie koloru podkładu która zakupiła wcześniej, i którego nie pamięta.

Nie boicie się Państwo, że salony stacjonarne staną się wyłącznie miejscem testowania produktów?

Na pewno udział e-commerce będzie rósł, ale nie zastąpi on sprzedaży stacjonarnej. Ciągle silna jest potrzeba testowania produktów i przyjemności z wizyty w perfumerii i osobistego odkrywania nowości, np. poprzez usługi makijażowe. Jestem przekonana, że spora część klientów będzie dokonywać zakupów zaraz po konsultacji z naszymi ekspertami – w perfumerii. Sephora koncentruje się na kluczowych i dużych lokalizacjach i stopniowo zwiększa powierzchnię salonów, co też pozwolą nam na pokazanie całego asortymentu klientom, którzy nie mają czasu albo zwyczajnie nie lubią kupować przez internet.

Dziękujemy za rozmowę

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.