PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

E-commerce, logistyka i nowe sklepy - Coccodrillo podbija rynek dziecięcej odzieży

  • Autor: PAP
  • 21 maj 2015 18:11

Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, spodziewa się, że jej marża brutto spadnie w 2015 r. o około 3 pkt. proc. Utrzymanie zysku netto w 2015 r. na poziomie z 2014 r. uzależnione będzie od kursu USD i CHF - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej.

REKLAMA

"Pod względem operacyjnym jesteśmy zadowoleni z pierwszego kwartału, ale ogólny wynik jest gorszy ze względu na niezależną od nas, niekorzystną dynamikę kursu dolara i franka" - ocenił wiceprezes zarządu CDRL Tomasz Przybyła.

Zgodnie z marcową zapowiedzią przedstawiciele spółki w dalszym ciągu liczą, że w 2015 r. wzrost przychodów wyniesie 10 proc. rdr. Pytani, czy dalej celują w utrzymanie zysku w 2015 r. na ubiegłorocznym poziomie, odpowiedzieli, że zysk zależeć będzie od przyszłej dynamiki kursu dolara i franka.

CDRL chce w najbliższych miesiącach uruchomić nową wersję sklepu internetowego, zarówno w wersji B2B - otwarcie planowane do końca czerwca - jaki i w wersji B2C. Ta druga ma ruszyć w polskiej wersji językowej do końca maja 2015r., a w innych językach w drugiej połowie roku.

"Rozwój sklepów internetowych B2C powinien pozwolić na zwiększenie obrotu w tym kanale sprzedaży o 100 proc. rdr" - powiedział Przybyła.

"Docelowo e-commerce ma generować 10 proc. obrotu, ale biorąc pod uwagę dotychczasowe wyniki, ten udział może być ostatecznie znacznie wyższy" - dodał.

CDRL planuje do końca roku ukończyć budowę nowej hali magazynowej. Koszt inwestycji jest przewidywany na 6-7 mln złotych.

Zarząd CDRL chce zwiększać ilość sklepów. Na drugie półrocze zaplanowano otwarcie 3-4 nowych sklepów w Arabii Saudyjskiej. Prowadzone są także negocjacje na temat wejścia do 13 nowych lokalizacji w Chinach.

"Po obrandowaniu 38 sklepów typu shop-in-shop na Białorusi, na koniec roku ilość placówek powinna znacznie przewyższyć 400" - poinformowali przedstawiciele CDRL.

W Polsce koncentrują się na rozwoju franczyz - planują otworzyć 10 sklepów tego typu do końca roku. Ogółem w 2015 r. liczba placówek w kraju ma wzrosnąć o 16 z obecnego poziomu 217.

"Rynek krajowy oceniamy na 260-270 sklepów, a ekspansja powinna potrwać jeszcze około dwa lata" - powiedział Przybyła.

Na koniec I kwartału, ilość całkowita liczba placówek handlowych wynosiła 373 wobec 335 na koniec I kwartału 2014 roku. W marcu zapowiedziano, że na koniec tego roku spółka chce mieć łącznie na świecie 457 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA