PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

E-commerce, logistyka i nowe sklepy - Coccodrillo podbija rynek dziecięcej odzieży

  • Autor: PAP
  • 21 maj 2015 18:11

Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, spodziewa się, że jej marża brutto spadnie w 2015 r. o około 3 pkt. proc. Utrzymanie zysku netto w 2015 r. na poziomie z 2014 r. uzależnione będzie od kursu USD i CHF - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej.

REKLAMA

"Pod względem operacyjnym jesteśmy zadowoleni z pierwszego kwartału, ale ogólny wynik jest gorszy ze względu na niezależną od nas, niekorzystną dynamikę kursu dolara i franka" - ocenił wiceprezes zarządu CDRL Tomasz Przybyła.

Zgodnie z marcową zapowiedzią przedstawiciele spółki w dalszym ciągu liczą, że w 2015 r. wzrost przychodów wyniesie 10 proc. rdr. Pytani, czy dalej celują w utrzymanie zysku w 2015 r. na ubiegłorocznym poziomie, odpowiedzieli, że zysk zależeć będzie od przyszłej dynamiki kursu dolara i franka.

CDRL chce w najbliższych miesiącach uruchomić nową wersję sklepu internetowego, zarówno w wersji B2B - otwarcie planowane do końca czerwca - jaki i w wersji B2C. Ta druga ma ruszyć w polskiej wersji językowej do końca maja 2015r., a w innych językach w drugiej połowie roku.

"Rozwój sklepów internetowych B2C powinien pozwolić na zwiększenie obrotu w tym kanale sprzedaży o 100 proc. rdr" - powiedział Przybyła.

"Docelowo e-commerce ma generować 10 proc. obrotu, ale biorąc pod uwagę dotychczasowe wyniki, ten udział może być ostatecznie znacznie wyższy" - dodał.

CDRL planuje do końca roku ukończyć budowę nowej hali magazynowej. Koszt inwestycji jest przewidywany na 6-7 mln złotych.

Zarząd CDRL chce zwiększać ilość sklepów. Na drugie półrocze zaplanowano otwarcie 3-4 nowych sklepów w Arabii Saudyjskiej. Prowadzone są także negocjacje na temat wejścia do 13 nowych lokalizacji w Chinach.

"Po obrandowaniu 38 sklepów typu shop-in-shop na Białorusi, na koniec roku ilość placówek powinna znacznie przewyższyć 400" - poinformowali przedstawiciele CDRL.

W Polsce koncentrują się na rozwoju franczyz - planują otworzyć 10 sklepów tego typu do końca roku. Ogółem w 2015 r. liczba placówek w kraju ma wzrosnąć o 16 z obecnego poziomu 217.

"Rynek krajowy oceniamy na 260-270 sklepów, a ekspansja powinna potrwać jeszcze około dwa lata" - powiedział Przybyła.

Na koniec I kwartału, ilość całkowita liczba placówek handlowych wynosiła 373 wobec 335 na koniec I kwartału 2014 roku. W marcu zapowiedziano, że na koniec tego roku spółka chce mieć łącznie na świecie 457 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.