PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

E-commerce napędza przychody CDRL

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 mar 2017 11:23

E-commerce napędza przychody CDRL Coccodrillo

Przychody spółki CDRL w polskiej sieci sklepów Coccodrillo w lutym wyniosły 7,74 mln zł i były o 5 proc. wyższe niż przed rokiem. W polskim kanale e-commerce, CDRL wygenerowało w lutym 1,16 mln zł przychodów, to o 34 proc. więcej niż rok wcześniej.

REKLAMA

- Cały czas pracujemy nad rozwojem i optymalizacją sieci Coccodrillo. Bardzo ważny jest dla nas również kanał e-commerce i cieszymy się z wzrostu w tym segmencie – skomentował Marek Dworczak, prezes CDRL.

W dwóch pierwszych miesiącach bieżącego roku przychody polskich sklepów Coccodrillo wyniosły 17,37 mln zł. Przychody wygenerowane w tym okresie przez polski kanał e-commerce to 2,31 mln zł.

W całym zeszłym roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138,0 mln zł, co oznacza wzrost o 13 proc. w porównaniu do 2015 roku. Przychody wygenerowane przez polski kanał e-commerce były w tym okresie o 63 proc. wyższe niż w 2015 r.

W ciągu trzech kwartałów zeszłego roku skonsolidowane przychody (we wszystkich kanałach sprzedaży łącznie) właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4 proc. do 151,47 mln zł. Wyniki finansowe za cały rok spółka poda 20 marca.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

 


Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA