PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

E-commerce w showroomie bez produktów. Zaglądamy do pierwszej przymierzalni eObuwie.pl

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 07 lut 2018 08:41

E-commerce w showroomie bez produktów. Zaglądamy do pierwszej przymierzalni eObuwie.pl fot. eObuwie.pl

We wrocławskim concept storze eObuwie.pl cyfrowa komunikacja w przestrzeni sprzedaży zastąpiła całkowicie produkty fizyczne - buty, torebki, akcesoria - zwykle wyeksponowane na półkach. - To początek nowej ery – podkreślają autorzy technologicznej koncepcji nowego salonu.

REKLAMA

We wrocławskim Parku Magnolia ruszyła pierwsza przymierzalnia butów dostępnych na eObuwie.pl. Niezwykły salon pełni funkcję magazynu i sali sprzedaży.

Na kilkudziesięciu ekranach klienci eObuwie.pl mogą wybierać buty dostępne na inteligentnym zapleczu logistycznym sklepu. "Przymierzalnia" gwarantuje, że w 3 minuty po złożeniu zamówienia, jedna ze 100 tys. par butów dostępna na miejscu zostanie dostarczona przez pracownika do przymierzenia. Technologia przenosi doświadczenia e-commerce do świata rzeczywistego: konsument może wygodniej i szybciej korzystać z dostępu do największego wyboru produktów, a producent - ze wszystkich technik sprzedażowych znanych ze świata cyfrowego takich jak rekomendacje innych produktów czy dosprzedaż na bazie wiedzy o historii zakupowej.

Przeczytaj również: Ruszyła pierwsza przymierzalnia eObuwie.pl. W planach sieć w centrach handlowych

Zastosowana tu koncepcja wykorzystuje m.in. założenia komunikacji wielokanałowej (tzw. omnichannel) i stanowi bazę dla jednego z pierwszych tego rodzaju wdrożeń w Europie i na świecie w sektorze obuwniczym. Rozwiązanie multimedialne oparte jest na autorskim oprogramowaniu firmy Nanovo.

Ekrany do zakupów

To zupełnie nowy model budowania ekspozycji, doświadczenia konsumenckiego oraz prezentacji informacji o produkcie: specjalnie zaprojektowane do tego interaktywne ekrany służą tu nie tylko do pasywnego emitowania treści, ale także do zamawiania produktów będących w dedykowanej do tego części magazynowej. Informacje o produkcie klient otrzymuje w części „wystawienniczej” salonu. Tutaj też dokonuje wyboru produktu i czeka na jego dostarczenie. W wygodnie zaprojektowanej przestrzeni może przymierzyć buty, które w odróżnieniu od świata wirtualnego – są dostępne natychmiast. Gwarantuje to inteligentnie zaplanowany i zinformatyzowany system logistyczny na zapleczu, które stanowi ogromną większość salonu.

Komunikacja w różnych kanałach

Dzięki integracji środowiska ekranów z e-commerce eObuwie.pl, treści na ekranach w sklepie są bezpośrednio powiązane z działaniami online, co pozwala w czasie rzeczywistym i równolegle prowadzić komunikację w tych dwóch kanałach.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA