PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

E-commerce zwiększa nakłady na obecność w serwisach społecznościowych

  • Autor: Rzeczpospolita
  • 04 lut 2014 17:45

Ponad 80 proc. e-sklepów w Polsce wykorzystuje serwisy społecznościowe do wsparcia sprzedaży - wynika z badania CubeResearch. W br. blisko 25 proc. z nich zamierza zwiększyć nakłady na swoją promocję w tych serwisach - podaje Rzeczpospolita.

REKLAMA

Największą popularnością cieszy się Facebook. Na dalszych miejscach są: YouTube, Twitter i Pinterest. Według danych NapoleonCat.com, Facebook zgromadził np. blisko 1,3 mln fanów e-sklepu Allegro. Mocną stroną Facebooka ma być umiejętność celnego ukierunkowania przekazu reklamowego do konkretnego odbiorcy.

Analitycy zwracają także uwagę na wzrost znaczenia treści video w polskim e-commerce. 28 proc. sklepów zadeklarowało, że w celach marketingowych korzysta z YouTybe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA