PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

E-handel przechodzi do tradycyjnej sprzedaży

  • wnp.pl
  • 17 cze 2015 07:25

E-handel przechodzi do tradycyjnej sprzedaży Renata Kusznierska, dyr. Zespołu Wynajmu Powierzchni Handlowych CEE w DTZ

Choć sprzedaż internetowa święci triumfy, coraz więcej takich sklepów otwiera placówki w centrach handlowych. Na razie w USA, ale to sygnał do zmian także w Europie, gdzie to zjawisko też już jest obecne.

REKLAMA

Co jest powodem do zmian? Pokolenie tzw. millenialsów – w jednej z najszerszych definicji osób z roczników 1980-2000, z wysoką samooceną niekoniecznie pokrywającą się z kompetencjami, ale stanowiących ogromną siłę we współczesnym świecie. Owo pokolenie w USA to ok. 80 mln konsumentów podejmujących decyzje o zakupach głównie za pomocą internetu. Z drugiej strony tacy klienci nadal chętnie spędzają wolny czas w centrach handlowych i wysoko cenią sobie bezpośredni kontakt i porady udzielane na miejscu przez sprzedawców. Co więcej, młodzi Amerykanie wolą kupować np. obuwie czy kosmetyki w sklepie tradycyjnym niż w e-sklepie. To zjawisko widać także w Polsce.

– Można zatem przypuszczać, że mimo dynamicznego rozwoju branży e-commerce, klienci nadal będą chętnie robić zakupy w centrach handlowych. Wszystko to stwarza szansę wzrostu dla właścicieli sklepów działających w modelu wielokanałowym. Zintegrowanie kanałów sprzedaży online i offline umożliwia bowiem nie tylko prezentację dostępnego asortymentu, ale również nabycie towaru z dowolnego miejsca za pośrednictwem urządzeń mobilnych – mówi Renata Kusznierska, dyrektor Zespołu Wynajmu Powierzchni Handlowych CEE w DTZ.

Zarówno na amerykańskim, jak i polskim rynku handlowym detaliści dążą do przyspieszenia procesu obsługi klienta i rozwijają możliwość dostarczenia zamówionego towaru następnego dnia. W zależności od preferencji, klient może wybrać dostawę produktu do domu lub odebrać i sprawdzić zamówienie w firmowym salonie w centrum handlowym.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA