PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

E-sklepy potrafią poradzić sobie z problemowymi klientami

  • Autor: wyborcza.biz
  • 12 gru 2014 11:06

Klient nie odebrał przesyłki? Ma minusa. Nie odebrał kilka razy? Jego adres domowy ląduje na liście trudnych klientów. Tak działa KRAP24, czyli Krajowy Rating Adresów Pocztowych - pisze wyborcza.biz.

REKLAMA

System wymyślił i ufundował jego powstanie Rafał Zaorski, prezes firmy informatycznej Etendard. W ratingu zebrano już 100 tysięcy adresów, na które firmy wysłały przesyłki czy listy, ale napotykały na problemy - informuje wyborcza.biz.

Jak tłumaczy Kinga Marat, project manager w KRAP24, istotna będzie liczba wpisów. W e-handlu powstała nierówność na linii klient - sprzedawca. Ale jeśli klient jest uczciwy, nie ma się czego obawiać. Jednorazowe wpisanie adresu ze zdarzeniem nie psuje jeszcze jego oceny.

Co roku rating ma być kasowany, by na przykład na osobach wynajmujących mieszkania nie ciążyła zła opinia po poprzednich lokatorach.

Jakie sklepy korzystają z listy? Nie wiadomo. To tajemnica handlowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA