PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

E-sklepy stawiają na klientów mobilnych

  • Autor: Puls Biznesu
  • 02 lis 2015 12:30

Zalando, firma specjalizująca się w sprzedaży modowej on-line, opiera swoją przyszłość na klientach ze smartfonami - pisze Puls Biznesu.

REKLAMA

Na Zalando, największej na polskim rynku platformie internetowej sprzedaży odzieży i obuwia, jeszcze w pierwszej połowie ubiegłego roku liczba odsłon generowanych przez użytkowników mobilnych nie przekraczała 40 proc. Tymczasem w ostatnim kwartale było to już prawie 57 proc., a będzie jeszcze więcej.

Jak mówi Christoph Lange, wiceprezes Brand Solutions w Zalando, odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań dla współpracujących z e-sklepem marek modowych, liczba klientów mobilnych wzrasta szybciej niż klientów webowych. W przypadku Polski to na razie trochę mniej, 30-40 proc., jednak liczba ta ma rosnąć. Zalando ma rozwijać wszystkie nowe usługi w pierwszej kolejności pod kątem smartfonów. Przewiduje bowiem, że zachowanie i oczekiwania m-konsumentów mogą znacznie się różnić od tych, które są charakterystyczne dla klientów online. Najmłodsze pokolenia mają kupuwać już tylko mobilnie.

Z myślą o nierozstających się ze smartfonem klientach Zalando oferuje m.in. błyskawiczne rozpoznawanie ubrań na podstawie ich zdjęcia.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA