PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

EEC 2017: Nowa ekonomia dostosowana do nowego konsumenta

  • dlahandlu.pl
  • 15 maj 2017 15:40

EEC 2017: Nowa ekonomia dostosowana do nowego konsumenta Na zdj. uczestnicy debaty "Nowy konsument, nowa ekonomia", fot. PTWP

Firmy korzystają z nowych technologii, by zbliżyć się do swoich klientów, ale nie powinny zapominać o wartości dialogu. W cyfrowej erze przedsiębiorstwa nie tylko tworzą produkty, ale stawiają przed sobą wiele wyzwań, by lepiej odpowiadać na oczekiwania swoich odbiorców– to niektóre wnioski płynące z debaty „Nowy konsument, nowa ekonomia”, która odbyła się w ramach IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

REKLAMA

Marcin Nocoń, Central Cluster CIG Director w Canon Polska zauważa, że nowe pokolenie mówi przede wszystkim obrazem. – Jesteśmy patronem technologicznym tej zmiany i mówimy do konsumentów ich językiem. Każde zdjęcie opowiada historię, naszym zadaniem jako firmy jest zachęcenie ludzi do tego, żeby ją opowiedzieli i dołączyli do naszego ekosystemu. Jako jedyni jesteśmy zintegrowani horyzontalnie. Zachęcamy do robienia zdjęć tak, aby ludzie się inspirowali historiami innych, a potem zaczęli robić zdjęcia naszymi aparatami. Optyka jest bardzo ważna. Żeby opowiedzieć historię, trzeba mieć dobry sprzęt. Millenialsi nie chcą już posiadać, dlatego klientom proponujemy usługę leasingu konsumenckiego, czyli pożyczania i wymiany aparatu co dwa lata – mówił przedstawiciel Canon Polska.

Millenialsi to klienci i pół tysiąca pracowników sieci kawiarni Green Caffe Nero. Czy firma zmieniła pod nich strategię komunikacji? - Mamy klasyczny model retailu, ale wchłaniamy trendy. Część naszych klientów jest non-stop podłączona do sieci, ale jest też duża grupa osób, które chcą przyjść i porozmawiać, złożenie zamówienia przez ekran to nie to samo - mówił Krzysztof Kaliciński, business development & operations director, Green Caffe Nero.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.