PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Efekt niedziel niehandlowych w sklepach Coccodrillo. Spadki rekompensuje e-sprzedaż

Efekt niedziel niehandlowych w sklepach Coccodrillo. Spadki rekompensuje e-sprzedaż
Sklep sieci Coccodrillo, fot. mat. prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 09 kwi 2019 12:09

Grupa CDRL, notowany na GPW dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował w marcu 14,2 mln zł przychodów z polskiej sieci Coccodrillo i kanału e-commerce. W Internecie spółka osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,3 mln zł, a w sklepach stacjonarnych - 11,9 mln zł. Oznacza to odpowiednio wzrost o 45 proc. i spadek o 4 proc.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 09 kwi 2019 12:09

- Dynamicznie rosnąca sprzedaż w kanale e-commerce bardzo nas satysfakcjonuje. Wkładamy wiele wysiłku, aby sklep internetowy był dla naszych klientów przyjazny i funkcjonalny. W sklepach stacjonarnych zauważamy efekt niedziel niehandlowych, rekompensujemy to jednak online, gdzie przeniosła się część kupujących. Jesteśmy zadowoleni, że nowa kolekcja wiosna – lato przypadła do gustu rodzicom oraz ich dzieciom. Satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Narastająco, w pierwszym kwartale 2019 roku, łączna sprzedaż w Polsce odzieży i akcesoriów marki Coccodrillo wyniosła 38,3 mln zł, czyli o 2,7 proc. więcej niż rok wcześniej. W samym kanale e-commerce spółka wypracowała 6,7 mln zł przychodów wobec 5,4 mln zł rok wcześniej, co odpowiada wzrostowi o 24 proc. W sklepach stacjonarnych przychody ukształtowały się na poziomie 31,6 mln zł i były niższe od ubiegłorocznych o niespełna 1 proc.

W całym 2018 roku Grupa CDRL osiągnęła bardzo dobre skonsolidowane wyniki finansowe. Zysk netto wyniósł w omawianym okresie 23,4 mln zł i wzrósł o ponad 80 proc. Przychody były wyższe od ubiegłorocznych o ok. 10 proc. i ukształtowały się na poziomie 251,3 mln zł. Jednocześnie wartość sprzedanych towarów wzrosła o niespełna 4 proc. co przełożyło się na zwiększenie marży na sprzedaży o 2,5 p.p. do rekordowego poziomu 56 proc. EBITDA wyniosła 33,8 mln zł, a EBIT 29,0 mln zł, oznacza to wzrost o odpowiednio 16,4 proc. i 16,5 proc. Grupa znacząco obniżyła koszty finansowe, które spadły rdr o 66,5 proc. do 3,0 mln zł.

Na koniec roku 2018 w skład sieci handlowej Grupy wchodziło 501 punktów handlowych. W Polsce zlokalizowanych jest 251 salonów franczyzowych i własnych, w Unii Europejskiej 145, a 105 w pozostałych krajach.

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marki własnej Coccodrillo, Enjoy Baby, Lemon Explore, Petit Bijou oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. 

Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w ponad 500 punktach handlowych, a także w sklepie internetowym działającym w 6 wersjach językowych.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.83.37
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.