PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ekspansja LPP na rynku niemieckim wchodzi w kolejną fazę

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 lis 2014 09:17

Ekspansja LPP na rynku niemieckim wchodzi w kolejną fazę

LPP realizuje zapowiadaną wcześniej ekspansję na rynek niemiecki. Firma podpisała nowe umowy na otwarcie flagowych sklepów marki Reserved w kolejnych lokalizacjach w Niemczech, w tym w Berlinie, gdzie powstanie pierwszy flagowy sklep LPP. Spółka ma plany, aby w ciągu trzech lat otworzyć na tym rynku kolejnych 30 sklepów marki Reserved.

REKLAMA

Ekspansja LPP na Zachód, to jedna z najważniejszych decyzji, jaką zarząd spółki podjął w ostatnich latach, stawiając za cel intensywny rozwój firmy oraz umocnienie pozycji LPP na arenie międzynarodowej. Na mocy podpisanej umowy, w Berlinie powstanie nowy sklep flagowy LPP, usytuowany w prestiżowym położeniu, przy handlowej ulicy Tauentzienstraße 18.

Zgodnie z założeniami inwestycyjnymi, w ostatnim kwartale 2016 roku, LPP będzie sprzedawało tam produkty marki Resrved na prawie 2000 mkw. powierzchni. Z kolei w innej lokalizacji, w ponad 300 tys. mieście Mannheim, sieć odzieżowa Reserved będzie wynajmować w Pałacu przy handlowej ulicy Planken powierzchnię handlową sięgającą aż 2400 mkw.

- Niemcy to największy rynek odzieżowy w Europie, czwarty pod względem wielkości na świecie, bardzo dojrzały i ukierunkowany na obecność międzynarodowych marek - mówi Piotr Dyka wiceprezes zarządu LPP, odpowiedzialny za markę Reserved w kraju i za granicą. Działamy w biznesie, w którym podstawą jest ciągłe szukanie nowych możliwości rozwoju. Chcemy być obecni na najbardziej prestiżowych ulicach modowych w Europie. Otwarcie salonu w Berlinie podkreśla naszą strategię ekspansyjną, która ma na celu otwarcie sklepów w czołowych lokalizacjach największych miast niemieckich. - mówi Piotr Dyka. 

Pierwszy salon Reserved w Niemczech otwarto we wrześniu br. w Centrum Handlowym Palais Vest w Recklinghausen, kolejne otwarcia miały miejsce w październiku tego roku w Stuttgarcie i Bremie, akolejne będzie w grudniu w Hanowerze.

Niemcy stanowią pierwszy krok w ekspansji LPP na Zachód. Równocześnie koncern rozpoczyna działalność w zupełnie nowych dla siebie rejonach - jesienią salony wszystkich marek LPP zostaną otwarte w Chorwacji, a w Katarze, pierwszej bliskowschodniej lokalizacji, swoich pierwszych klientów powita na początku 2015 roku roku flagowa marka Reserved.

LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Tylko w 2013 r. spółka sprzedała ponad 70 mln sztuk odzieży, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro. Od lat konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą. Koncern zarządza 5 markami modowymi, a na 2016 rok planowana jest premiera kolejnej. LPP posiada sieć niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Szanghaju. W marcu 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie. Z końcem sierpnia akcje spółki weszły do prestiżowego indeksu MSCI Poland. Bieżąca wycena rynkowa LPP wynosi ok. 4 mld euro.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA