PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ekspansja LPP na rynku niemieckim wchodzi w kolejną fazę

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 lis 2014 09:17

Ekspansja LPP na rynku niemieckim wchodzi w kolejną fazę

LPP realizuje zapowiadaną wcześniej ekspansję na rynek niemiecki. Firma podpisała nowe umowy na otwarcie flagowych sklepów marki Reserved w kolejnych lokalizacjach w Niemczech, w tym w Berlinie, gdzie powstanie pierwszy flagowy sklep LPP. Spółka ma plany, aby w ciągu trzech lat otworzyć na tym rynku kolejnych 30 sklepów marki Reserved.

REKLAMA

Ekspansja LPP na Zachód, to jedna z najważniejszych decyzji, jaką zarząd spółki podjął w ostatnich latach, stawiając za cel intensywny rozwój firmy oraz umocnienie pozycji LPP na arenie międzynarodowej. Na mocy podpisanej umowy, w Berlinie powstanie nowy sklep flagowy LPP, usytuowany w prestiżowym położeniu, przy handlowej ulicy Tauentzienstraße 18.

Zgodnie z założeniami inwestycyjnymi, w ostatnim kwartale 2016 roku, LPP będzie sprzedawało tam produkty marki Resrved na prawie 2000 mkw. powierzchni. Z kolei w innej lokalizacji, w ponad 300 tys. mieście Mannheim, sieć odzieżowa Reserved będzie wynajmować w Pałacu przy handlowej ulicy Planken powierzchnię handlową sięgającą aż 2400 mkw.

- Niemcy to największy rynek odzieżowy w Europie, czwarty pod względem wielkości na świecie, bardzo dojrzały i ukierunkowany na obecność międzynarodowych marek - mówi Piotr Dyka wiceprezes zarządu LPP, odpowiedzialny za markę Reserved w kraju i za granicą. Działamy w biznesie, w którym podstawą jest ciągłe szukanie nowych możliwości rozwoju. Chcemy być obecni na najbardziej prestiżowych ulicach modowych w Europie. Otwarcie salonu w Berlinie podkreśla naszą strategię ekspansyjną, która ma na celu otwarcie sklepów w czołowych lokalizacjach największych miast niemieckich. - mówi Piotr Dyka. 

Pierwszy salon Reserved w Niemczech otwarto we wrześniu br. w Centrum Handlowym Palais Vest w Recklinghausen, kolejne otwarcia miały miejsce w październiku tego roku w Stuttgarcie i Bremie, akolejne będzie w grudniu w Hanowerze.

Niemcy stanowią pierwszy krok w ekspansji LPP na Zachód. Równocześnie koncern rozpoczyna działalność w zupełnie nowych dla siebie rejonach - jesienią salony wszystkich marek LPP zostaną otwarte w Chorwacji, a w Katarze, pierwszej bliskowschodniej lokalizacji, swoich pierwszych klientów powita na początku 2015 roku roku flagowa marka Reserved.

LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Tylko w 2013 r. spółka sprzedała ponad 70 mln sztuk odzieży, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro. Od lat konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą. Koncern zarządza 5 markami modowymi, a na 2016 rok planowana jest premiera kolejnej. LPP posiada sieć niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Szanghaju. W marcu 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie. Z końcem sierpnia akcje spółki weszły do prestiżowego indeksu MSCI Poland. Bieżąca wycena rynkowa LPP wynosi ok. 4 mld euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.