PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ekspansja, rebranding - tak Szachownica podsumowuje działalność

  • Autor: PropertyNews
  • 27 paź 2017 09:26

Ekspansja, rebranding - tak Szachownica podsumowuje działalność fot. mat. prasowe

Swój pierwszy sklep otworzyła w 2002 roku, dziś ma ich 82. Na początku rozwój ukierunkowany był na województwo dolnośląskie, z biegiem lat i wzrostem sprzedaży rozpoczęła ekspansję ogólnopolską. Szachownica, firma z polskim kapitałem, już w listopadzie świętować będzie swój jubileusz.

REKLAMA

Specjalnie na tę okazję zaprojektowane zostało jubileuszowe logo, które znajdzie się na reklamówkach, balonach oraz pozostałych materiałach promocyjnych sieci. Dla klientów Szachownica przygotowała specjalną ofertę oraz rabaty na oferowane produkty. Akcja potrwa od 2 do 27 listopada.

- Jesteśmy blisko naszych klientów i chcemy wciąż docierać do nowych grup odbiorców, dlatego nasze sklepy znajdują się nie tylko w dużych, ale też w małych miastach. Widzimy, jak z roku na rok chętnych na oferowaną przez nas odzież przybywa i to napędza nas do dalszego działania – komentuje Artur Kuczyński, prezes spółki Joart, właściciel marki Szachownica - Receptą na sukces, który osiągnęliśmy na przełomie lat, jest niewątpliwie połączenie niskich cen z wysoką jakością produktów. Wciąż zwiększające się zapotrzebowanie na ten segment rynku, motywuje nas do dalszej ekspansji - dodaje.

Szachownica  swój pierwszy sklep otworzyła w listopadzie 2002 roku. Na początku  rozwój ukierunkowany był na województwo dolnośląskie. Z biegiem lat i wzrostem sprzedaży rozpoczęła ekspansję ogólnopolską.

- Po 5 latach od debiutu na Polskim rynku odnotowaliśmy milionowego klienta, z roku na rok zwiększając ich liczbę do 15 mln rocznie, co nastąpiło w 2016 r. W 2010 roku uruchomiliśmy sklep internetowy, który cieszy się coraz większą popularnością. Dzięki temu zwiększamy swój udział w rynku e-commerce, który rozwija się w Polsce z dużą dynamiką. W ten właśnie sposób docieramy do klientów w miastach, w których jeszcze nie otworzyliśmy sklepu stacjonarnego - komentuje Artur Kuczyński.

W 2012 firma została przekształcona w spółkę akcyjną. Trzy lata później Szachownica z sukcesem wprowadziła program lojalnościowy, który liczy obecnie blisko 400 tys. zarejestrowanych użytkowników.

- W 2015 roku nasza marka przeszła rebranding, którego efektem było zaprezentowanie nowoczesnego konceptu sklepów oraz zmiana logo. Obecnie prowadzimy intensywny rebranding istniejących sklepów. Aktualnie prowadzimy sprzedaż w ponad 80 salonach na terenie całego kraju. Widzimy spory potencjał do dalszego rozwoju, a to za sprawą dogłębnej analizy rynku i wciąż zwiększającego się zapotrzebowana na oferowane przez nas produkty - dodaje prezes Artur Kuczyński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA