PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ekspansja zagraniczna firm na EEC 2018

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 27 kwi 2018 07:27

Ekspansja zagraniczna firm na EEC 2018 Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP

Europejski Kongres Gospodarczy jest takim miejscem, które przez trzy dni w roku inspiruje oraz przyczynia się do udoskonalania i weryfikacji własnych założeń z innymi praktykami – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP, który będzie gościem Europejskiego Kongresu Gospodarczego. - Jako ważna polska firma mamy wiele do zaoferowania, stąd nie mogło nas tu zabraknąć  – dodaje.

REKLAMA

Przemysław Lutkiewicz na Europejskim Kongresie Gospodarczym weźmie udział w sesji dotyczącej ekspansji zagranicznej firm.

- Naszym zdaniem niezwykle istotne jest prowadzenie dialogu zarówno w świecie biznesu, jak na poziomie instytucjonalnym. Owocem tego dialogu jest z pewnością napędzanie rozwoju przedsiębiorstw, a tym samym, zarówno lokalnej, jak i globalnej gospodarki. Europejski Kongres Gospodarczy jest właśnie takim miejscem, które przez 3 dni w roku inspiruje oraz przyczynia się do udoskonalania i weryfikacji własnych założeń z innymi praktykami - mówi Lutkiewicz.

- Występując w roli eksperta z branży odzieżowej, zależy nam aby pokazać, że know-how naszej firmy to nie tylko projektowanie i produkcja odzieży. Należy mieć świadomość, że nasza działalność wiąże się również z potężnym zapleczem technologicznym i logistycznym, które wspiera sprzedaż w 20 krajach. Ponadto, jako polska firma, tworzymy wartość dodaną dla polskiej gospodarki, a nasz rodzinny charakter sprawia, że skupiamy się na stawianiu celów długoterminowych i doskonaleniu bieżących efektów - dodaje.

LPP ma ponad 1700 sklepów w 20 krajach m.in w Kuwejcie, w Katarze, czy Emiratach Arabskich. W tym roku otworzy kolejne 24, w tym pierwsze sklepy w Izraelu.

- Bardzo mocno rozwijamy się w tym i kolejnym roku w Europie Południowej, zaczynając od Czech, Słowacji, po Rumunię i kraje byłej Jugosławii. To bardzo interesujący dla nas rynek, który w ostatnich dwóch latach bardzo dobrze odbiera nasze produkty – mówi Przemysław Lutkiewicz. - Cały czas interesują nas też rynki wschodnie: Rosja, Ukraina i nowy rynek, na którym otworzymy się w tym roku, czyli Kazachstan. Chcemy tez uruchomić pierwsze nasze sklepy w Izraelu, ale w modelu franczyzowym – dodaje wiceprezes LPP.  

LPP od 2002 roku realizuje politykę ekspansji, która obejmuje Europę Środkową, Wschodnią, Południową, a nawet Bliski Wschód. - Nie ukrywamy, że niezwykle ważna jest dla nas Europa Zachodnia. Budowanie świadomości konsumentów z Berlina, czy Londynu, to warunek konieczny, by móc myśleć o ekspansji w inne rejony świata. Dopiero mając odium marki europejskiej można z nią wychodzić w dalsze rejony, w tym m.in. na rynki azjatyckie. Chcielibyśmy tam w dłuższym terminie zaistnieć, bo patrząc na demografię świata tam jest przyszłość – mówi wiceprezes LPP.

  • 1
  • 2
  • thebest 2018-04-27 15:22:54
    Taka strategia powinna im przynieść sporo korzyści, a wiadomo że aktualnie Azja jest najszybciej rozwijającym się regionem.
  • gimli 2018-04-27 15:47:26
    Życzę im żeby im się udał założony plan. Na zachodzie coraz głośniej o nich.
  • Kozer 2018-04-27 15:58:37
    Większość polskich firm powinno brać przykład z lpp jak można stopniowo zdobywać pozycję na zagranicznych rynkach i konkurować jak równy z równym z zachodnimi firmami.
  • proso 2018-04-27 16:09:21
    Wschód należy już do nich, teraz trzeba przejąć zachód co będzie o wiele trudniejsze ale możliwe :).
  • Proston 2018-04-27 20:07:41
    Widać, że gość zna się na rzeczy, a polski biznes też potrafi odnosić sukces międzynarodowy.
  • Michal 2018-04-29 15:11:15
    Obserwuję poczynania tej firmy od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że rozwój jak i zarządzanie robią wrażenie. Stopniowo i rozważnie poszerzają swój zasięg. Wydaje się, że w przyszłości może im się udać uruchomić swoje sklepy w całej Europie.
  • jaroslaw 2018-04-30 11:34:09
    Jedna z niewielu polskich firm która może namieszać na arenie międzynarodowej.
  • solbo 2018-04-30 13:47:30
    Ostatnimi czasy, powiedziałbym, że jest to wzorowo prowadzone przedsiębiorstwo. W Polsce już swoje zrobili, teraz stopniowa ekspansja, przemyślane ruchu, wejścia na nowe rynki, budowanie ogólnoświatowej świadomości marki za pomocą salonu w Londynie i współpracy z gwiazdami. A w tym wszystkim podkreślanie polskich korzeni firmy i stała współpraca z polskimi przedsiębiorstwami. Takie firmy sobie bardzo cenię.
  • lidka 2018-04-30 19:14:13
    Dobre jest to, że LPP przy okazji ekspansji na zachód, promuje się jako polska firma, dzięki nim Polska może zyskać w oczach obywateli zachodu.
  • goran 2018-05-01 23:01:44
    Reserved zrobiło kilka kroków naprzód w kwestii obsługi czy komfortu klienta.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.