PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ekspansja Zdrofitu pod parasolem Benefit Systems

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 lut 2018 07:20

Ekspansja Zdrofitu pod parasolem Benefit Systems Jakub Raniszewski, członek zarządu Zdrofitu (fot. Zofia Kowalczyk)

Po przejęciu przez Fit Invest 100 proc. udziałów sieci Zdrofit, pod parasolem Benefit Systems jest w Polsce ponad sto klubów. Jakub Raniszewski, członek zarządu przejmowanej spółki mówi co konsolidacja oznacza dla Zdrofitu oraz zdradza plany ekspansji marki poza Warszawę, w polskich centrach handlowych i biurowcach.

REKLAMA

Początek 2018 roku to bardzo ciekawy czas dla rynku fitness. Jatomi zwija żagle, Zdrofit zyskuje 100 proc. inwestora jakim jest Benefit Systems. Co to oznacza dla Państwa klubów? 

To prawda. 30 stycznia zostały zawarte warunkowe umowy sprzedaży pomiędzy mniejszościowymi udziałowcami Zdrofit, a większościowym udziałowcem - spółką Fit Invest. Inwestor dokupił do 100 proc. udziałów w naszej spółce. Transakcja nie będzie miała jednak wpływu na skład zarządu, a kluby nadal będą działały pod marką Zdrofit. Dynamiczny rozwój sieci będzie kontynuowany.

Jeśli chodzi o znikającą z rynku sieć Jatomi, to oczywiście jest to szansa na zagospodarowanie części rynku po zamkniętych klubach. Najprostszą metodą wydaje się wejście do tych lokalizacji tym bardziej, że większość wynajmujących nadal chce mieć kluby fitness w swojej ofercie. Myślę, że jest to również kolejny przykład pokazujący, że osiągnięcie zysku w branży fitness nie jest proste, ani oczywiste.

 Jakie mają Państwo plany rozwojowe? Czy 8 nowych punktów, których otwarcie zapowiadają Państwo na stronie internetowej to Państwa plan na 2018 r.?

Nasze plany rzeczywiście jeszcze niedawno obejmowały otwarcie 8-10 klubów w tym roku, ale w obecnej sytuacji, będziemy się starać powiększyć tę liczbę o kilka lokalizacji po Jatomi. 

W tej chwili mamy podpisanych kilka umów, a kilka negocjujemy, szczegóły zdradzimy wkrótce. 

Jestem przekonany, że byłym klientom Jatomi zaoferujemy jeszcze wyższy standard usług, czym zrekompensujemy im pewne zamieszanie związane ze zmianą operatora.

Czy planują Państwo wyjście poza Warszawę? 

Do tej pory koncentrowaliśmy się na Warszawie i okolicach, bo budując lokalną sieć i jednocześnie naszą markę, byliśmy w stanie najmocniej korzystać z efektu synergii – organizacyjnie i marketingowo. Dużo łatwiej jest zarządzać klubami, które nie są od siebie zbyt mocno oddalone, a pozytywne opinie klientów o jednym klubie, procentują w całej sieci. W obecnej sytuacji wychodzimy poza stolicę, ale nie na zasadzie zmiany strategii czy kierunku, ale tego, że zupełnie nam nie przeszkadza analizowanie lokalizacji w innych miastach.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA